Klacht BCC: Geen service na zoekgeraakte factuur

# 194361
Christkoolen

Begin januari 2016 heb ik een airfryer gekocht bij BCC in Roosendaal.
Omdat het resultaat mij tegenviel is het apparaat in de kast beland. Een poosje terug besloot ik het nogmaals te proberen. Halfweg de opwarming stopte het apparaat en is niet meer aan gang te krijgen. Na grondig zoekwerk kon ik de aankoopbon toch niet terugvinden. Geen nood dacht ik, ik heb in ieder geval mijn bankafschrift waarop de aankoop terug is te vinden. BCC Roosendaal kon de aankoop niet terugvinden in de computer. Vreemd, omdat er toch echt geld van mijn rekening naar de hunne is overgemaakt. Probeert u het maar eens bij het hoofdkantoor via de klantenservice. Die bewaren meer gegevens dan wij hier in de computer kunnen zien.
Na het toesturen van het gevraagde rekeningafschrift kwam het hoofdkantoor met de mededeling dat zij ook niets konden vinden en dat het product niet met naam op het afschrift stond vermeld. Ik ben na een herhalingsmail terugverwezen naar BCC Roosendaal en nu is het stil.

Ik wil het apparaat ter reparatie aanbieden en gewoon gebruik maken van de fabrieksgarantie

BCC

Beste Christ,
    De verkoop is niet op naam geregistreerd en daarmee niet na te gaan. Ik wil je uit coulance alsnog helpen met een Kopie aankoopbon omdat het bedrag / bankafschrift de verkoop van een dergelijk product aannemelijk maakt. Wat ik wel nodig heb is het exacte typenummer, Tefal “serie 001” is het niet. Wil je dit nagaan en mailen aan customercare@bcc.nl

Ik hoor het graag.

Sander Veltman
    BCC / Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?