Klacht BCC: Geen service ondanks servicecontract

Nickschutten

Wij zitten met een defecte Philipstelevisie die is aangeschaft bij de BCC. Tijdens onze aanschaf hebben wij gekozen voor een servicecontract.

We zitten inmiddels binnen een half jaar voor de tweede keer met een defecte televisie. We hebben bij de eerste reparatie ci. 3 weken moeten wachten en werden van het kastje naar de muur gestuurd. We proberen inmiddels voor de tweede keer in 5 maand met BCC en CE Repair een reparatieafspraak te maken echter is fatsoenlijk contact en een helder verhaal voor beide partijen niet voor elkaar te krijgen. We krijgen exact dezelfde mails als de vorige keer. Daarnaast reageert men alleen snel via social media. Telkens krijgen we andere informatie met andere verwachtingen maar er gebeurt in de praktijk niks. Onze klacht is gemeld op 18 december en we zijn nu dan ook 16 dagen verder. En er is dus ook nog geen concrete afspraak voor reparatie gemaakt.

Voor ons is het totaal onacceptabel dat wij 3 weken moeten wachten op een reparatie. Dit helemaal omdat wij betaald hebben voor een servicecontract/garantie.
Wat ons betreft brengen wij de televisie zelf retour, en ontvangen wij ons aankoopbedrag en de kosten voor het servicecontract retour.

BCC is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over BCC?