Klacht BCC: geen voorraad, geen levering, afmelding via SMS

Klachtnummer
# 125261
Gebruiker
DianaH
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Zaterdagmiddag een wasmachine besteld online welke op voorraad was, en direct een bestelconformatie gekregen. Nu heb ik woensdag een dag vrijgekomen om de bestelling thuis op te vangen, ware het niet dat ik dinsdagmiddag om 4 uur (!) ineens een sms ontvang met de mededeling dat de levering niet doorgaat wegens gebrek aan voorraad. Geen verdere informatie verstrekkend. Nadat ik ruim een half uur in de wacht heb gehangen maar naar een fysieke winkel gegaan waar ik weer teruggewezen werd naar de telefonische klantenservice... Bedankt BCC.

De oplossing

Graag zo snel mogelijk een levering óf in ieder geval complete informatie over wat te verwachten

5 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Hanekamp,

    Dank voor uw bericht en oprechte excuses namens BCC. Wij betreuren het zeer dat er, wegens een nieuw bestelsysteem, een voorraadverschil is opgetreden.

    Helaas moeten wij u melden dat de exacte levertijd nog niet bekend is. Het artikel staat in bestelling bij de leverancier en zodra het artikel binnen is bellen wij om een bezorgafspraak te plannen.

    Kunnen wij de bestelling voor u laten lopen?

    Met vriendelijke groet,

    K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
  2. Auteur
    DianaH
    Datum
    Beste BCC,

    Toch goed om te merken dat u via deze weg (in tegenstelling tot uw eigen klantenservice) toch te bereiken bent. Mijn bestelling zou ik graag laten staan wanneer de machine toch deze/aankomende week bezorgd zou kunnen worden. Ik neem aan dat u toch wel een groffe inschatting kunt maken hoelang de levering vanuit de leverancier op zich laat wachten.

    Groet
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Hanekamp,

    Dank voor uw snelle reactie op ons schrijven.

    Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en laten de bestelling lopen. Wij bellen u zodra het artikel weer voorradig is. Wellicht ten overvloede willen wij u vermelden dat wij op dit moment nog geen inschatting kunnen doorgeven wanneer het artikel binnenkomt bij ons hoofdkantoor.

    Met vriendelijke groet,

    K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
  4. Auteur
    DianaH
    Datum
    Ik wacht inmiddels nog steeds op het belletje van BCC, en heb besloten de bestelling te annuleren. Ik hoop dat dit via deze manier gedaan kan worden.
  5. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Hanekamp,

    Dank voor uw bericht. Helaas klopt het dat u nog niet gebeld bent, het artikel is nog niet geleverd aan BCC.

    Wij sturen u hierbij de bevestiging dat wij op uw verzoek de order met ordernummer 4543789 hebben laten vervallen. Het bedrag zal binnen uiterlijk 10 dagen worden gecrediteerd op de rekening/creditcard waarmee de bestelling voldaan is.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten als u de terugbetaling in goede orde heeft ontvangen. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,

    K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken

Ook een klacht indienen over BCC?