Klacht BCC: Geld niet teruggekregen

brammo

Dit is derde keer dat ik een klacht indien, hopelijk wordt er dit keer wel fatsoenlijk op gereageerd. Ik heb op 3 juni een wasmachine besteld totaalbedrag: €389.95, toen deze op 15 juni nog steeds niet geleverd was heb ik hem bij de telefonische klantenservice geannuleerd. Hier heb ik een bevestiging van. Het gaat om bestelling: 4593336.

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug, dit terwijl de wettelijke termijn van 10 werkdagen al verstreken is. Inmiddels is het al opgelopen tot een flinke 3 weken.

Ik wil per direct het volledige bedrag teruggestort krijgen op mijn rekening

Graag zsm een reactie én mijn geld terug,
Groet Bram

geld terug

BCC
    De technische en logistieke problemen waar we de afgelopen weken mee kampten zijn zo goed als verholpen. Bij BCC Customer Service is het nog altijd erg druk. Hierdoor kan het langer duren dan u van ons gewend bent voor u een reactie ontvangt op via social media of e-mail gestelde vragen, en zijn ook de telefonische wachttijden helaas langer dan gebruikelijk. Graag vragen we u nogmaals om uw begrip. We doen er alles aan u zo snel en goed mogelijk te helpen. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

geen oplossing
    BCC
    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

geen oplossing

brammo

Ook een klacht indienen over BCC?