Klacht BCC: Geld nog steeds niet ontvangen
Details
Klacht
Op 4 juli een bestelling geplaatst die betaald zou worden via Tinka en opgehaald zou kunnen worden in de winkel. Het product bleek toch niet op voorraad. Dit is nu 76 dagen geleden en nog steeds is er door BCC geen annulering/retour gemeld aan Tinka. Ik betaal rente over een aankoop die ik nooit heb ontvangen en helaas komt het bij de klantenservice niet verder dan ‘Het is doorgegeven aan de betreffende afdeling.’Er komt ook geen bericht over de eventuele voortgang.
Na 76 dagen mag ik toch als consument wel verwachten dat een probleem wordt opgelost? Het moge duidelijk zijn dat het online bestellen bij BCC een absolute afrader is.
Gewenste oplossing
Eindelijk een afmelding bij Tinka- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.