Klacht BCC: Geld nog steeds niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 688635
Gebruiker
Tino11
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 4 juli een bestelling geplaatst die betaald zou worden via Tinka en opgehaald zou kunnen worden in de winkel. Het product bleek toch niet op voorraad. Dit is nu 76 dagen geleden en nog steeds is er door BCC geen annulering/retour gemeld aan Tinka. Ik betaal rente over een aankoop die ik nooit heb ontvangen en helaas komt het bij de klantenservice niet verder dan ‘Het is doorgegeven aan de betreffende afdeling.’
Er komt ook geen bericht over de eventuele voortgang.

Na 76 dagen mag ik toch als consument wel verwachten dat een probleem wordt opgelost? Het moge duidelijk zijn dat het online bestellen bij BCC een absolute afrader is.

Gewenste oplossing

Eindelijk een afmelding bij Tinka
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag, Ik heb wel weer een melding voor je gemaakt, sorry voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,
    Team bcc.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen