Opgelost door BCC: Gerepareerde laptop retour gekomen met schade

angry Opgelost
Coolblue Lewis

Mijn apple laptop op 27/8 ingeleverd voor reparatie onder garantie. Problemen met de accu. Na reparatie is de laptop op 12/9 in een mooie doos retour gekomen. Bij het openen van de doos bleek de laptop echter beschadigd. Er was letterlijk een hap uit genomen. De schade direct gemeld echter tot op de dag van vandaag krijg ik te horen " dat men intern nog bezig is met het vaststellen van de schuldvraag". Mijn zoon heeft de laptop nodig voor school en nu op dit moment dreigt hij achterstanden op te lopen omdat hij niet bij zijn digitale leeromgeving kan komen. Mij echter kan het niet schelen wie de schade heeft veroorzaakt. Ik heb extra garantie bijgekocht, de schade is onstaan ergens tussen ophalen, reparatie en terugbrengen. BCC moet komen met een oplossing waarbij omruilen er ook een van is. De schade lijkt mij, gezien de plek waar het is, niet echt te repareren. Bah BCC!

Per direct overgaan tot het bieden van een oplossing aangezien reparatie van de schade niet echt mogelijk is.

Coolblue Lewis
    Inmiddels bericht gekregen van BCC dat ik de laptop opnieuw ter reparatie moet aanbieden. Vandaag bij BCC The Wall de laptop ingeleverd voor transport en reparatie. Nu hopen dat er goed mee wordt omgegaan en dat de tijdens de eerste reparatie ontstane schade op een juiste manier wordt afgehandeld.
    Coolblue Lewis
    Wacht nog op een reactie van BCC!!
    Coolblue Lewis
    Inmiddels is de laptop al meer dan een maand 'in reparatie' ondanks dat ik er een extra servicepolis op heb gekocht duurt het lang voordat men een besluit neemt om of tot vervanging of tot reparatie over te gaan. Ondertussen komt mijn zoon, die de laptop nodig heeft voor zijn opleiding, qua tijd al aardig in de knel. De frustratie is hoog. Volgende stap, als ik na 7 oktober niets heb gehoord is KASSA.

Coolblue Lewis
Op dinsdag 15 oktober heb ik, omdat ik maar niets hoorde, gebeld met de customerservice van BCC. Na 20 minuten wachten kreeg ik een medewerker aan de lijn met wie ik een pittige discussie moest voeren over klantvriendelijkheid inlevingsvermogen en service voordat ik eindelijk verder werd geholpen. Diezelfde medewerker heeft vervolgens actie ondernomen om snel tot een oplossing te komen en heeft haar backoffice gevraagd om mij een oplossing aan te bieden. Uiteindelijk bleek dat de reparatiekosten bijna net zo duur waren als de aanschafprijsvan de laptop. BCC heeft mij het aanbod gedaan voor die prijs, gelukkig had ik een servicepluspolis afgesloten, een nieuwe laptop uit te zoeken. Op dat aanbod ga ik dus in. De oplossing is prima echter jammer dat het zo lang heeft moeten duren en dat ik teveel 'pittige' gesprekken heb moeten voeren met servicedeskmedewerkers.

Ook een klacht indienen over ?