Klacht BCC: High service? Als de klant niet centraal staat maar de administratie!

R.M. Lucke

Vrijdagmiddag een desktop besteld, zou zaterdag bezorgt worden! Ook een toetsenbord besteld. Toetsenbord zaterdag bezorgt! Desktop is wel aangemeld bij DHL, maar niet fysiek aangeboden, is nu zoek. terwijl BCC via DHL het pakket probeert te achterhalen, wordt ik niet geïnformeerd! Dat het niet mijn probleem is dat het is zoekgeraakt, en dat ik als betalende klant wacht op mijn bestelling, willen ze eerst achterhalen wat er is gebeurt, en dan pas helpen ze mij. Low Prices, High services ver te zoeken! Ze hebben er nog in voorraad. Telefonisch gesuggereerd om een ander te versturen, maar dat kan niet!

Dat ik mijn desktop geleverd krijg, dan kunnen jullie zelf het andere apparaat zoeken!

R.M. Lucke
    BCC zegt na intern onderzoek dat het pakket (desktop) in de doos is gegaan, en daarna aangeboden bij DHL. DHL beweert dat ze het wel aangemeld is, maar niet fysiek aangeboden. Zolang het pakket niet terecht is, gaan ze dit eerst uitzoeken, dus ik moet gewoon geduld hebben! Eerst zou het max 2 werkdagen duren, nu ineens 5 dagen. Wat betekent High Services voor BCC, betalende klant gewoon laten wachten. Poging gedaan via de CHAT, maar zodra ik mijn ordernummer vermeld, krijg ik de melding dat het nog steeds in onderzoek is!
    R.M. Lucke
    De klacht is nog steeds niet opgelost! BCC meent dat de procedures eerst moeten worden gevolgd, eerst moet het pakket worden gevonden, en eerst moet kennelijk DHL aantonen dat zen het pakket niet fysiek hebben ontvangen, en daarom meent BCC dat ik geduld moet hebben, daarom meent BCC dat ik de order niet kan annuleren, en daarom kan BCC het reeds betaalde pakket niet terugbetalen! Ik meen dat ik als klant helemaal niets met de interne c.q. externe procedures te maken heb. Ik heb het product reeds betaald, en volgens het principe vandaag besteld morgen in huis, dat dit niet te realiseren is. Vind ik volgens het principe Low Prices, High Services ze dit niet nakomen.
    R.M. Lucke
    Afgelopen week toezegging gehad, dat iemand had een ultimatum gesteld dat er een reactie zou zijn voor vrijdag, anders zouden ze me mijn geld terugstorten.
    Op 3 dec kreeg ik de reden waarom ze mij order niet konden annuleren?? :

Goedemiddag Ronald, bedankt voor je bericht.
    Ik heb gesproken met onze logistieke administratie en gevraagd naar de status. Door het grote succes van de black Friday acties is het bijzonder druk bij DHL. De zending van de desktop staat nog open bij DHL en ik kan je bestelling om deze reden niet annuleren. Aangezien het pakketje de deur uit is gegaan bij ons kan ik hierin wederom alleen vragen om geduld met ons en de pakketdienst. De zending is te volgen via deze track & trace pagina: bit.ly/2k2jhVk . Tot op heden is het overigens niet manco gemeld; dit hebben wij vandaag nogmaals gecontroleerd. Ik hoop oprecht dat je spoedig het pakket kunt verwachten of wij uitsluitsel ontvangen om je een andere oplossing aan te kunnen bieden. ^Kenny

Ik persoonlijk dat deze of gene de desktop heeft gestolen, maar waar en wie, ze denken verzekering betaald wel. Maar ik denk zodra het serienummer via Microsoft als gestolen wordt herkend.

Ik kreeg vrijdag de toezegging dat ze mijn geld gaan terugstorten, en ik heb mijn IBAN nr. moeten doorgeven, ze verwachten dat het in de loop van de week op mijn rekening staat, dan kan ik elders de juiste Desktop kopen!

De vraag is terwijl dun slogan is : Low Prices, High servies, wat ik dus totaal niet ervaren heb, dit iets voor de reclame codecommissie is?

De gehele conversatie is via Messenger en WhatsApp gegaan!

Met vriendelijk groet

R.M. Lucke
Vorige week zei een medewerker van BCC toe dat ze het bedrag zouden terugstorten, binnen een week zou dit op mijn opgegeven IBAN rekening staan. Donderdag nog niet, s'middags berichtje gestuurd waar het geld bleef, maar geen reactie! Vrijdag opnieuw een berichtje gestuurd, toen kreeg ik weer excuses dat het niet gelukt was, iemand had het geblokkeerd, nu weer toezegging dat het binnen 5 dagen op mijn rekening staat. Het gaat weer over procedures, als kennelijk niet de juiste procedures worden gevolgd, blokkeert de financiële afdeling het? Dit lijkt sterk op traineren, maar waarom. Afgelopen maandag werd door medewerker medegedeeld dat het aankoopbedrag zou zijn overgemaakt op mijn rekening, echter vandaag vrijdag 22 december 14:00 uur nog steeds niet overgemaakt! Dat heb ik ook doorgegeven via Facebook en WhatsApp!

Ook een klacht indienen over BCC?