Klacht BCC: Hoe kan ik BCC bereiken?

Niels

Inmiddels 15 dagen geleden heb ik twee e-readers besteld. De volgende dag zouden ze geleverd worden, nooit ontvangen. Vervolgens gebeld en daadwerkelijk iemand aan de telefoon gekregen die zei dat ik zou worden gebeld om te kijken of ik de producten nog wilde of niet. Nu, 15 dagen later, heb ik in totaal meer dan 14 keer gebeld, 2 uur in de wachtrij gestaan en er niet doorheen kunnen komen. E-mail gestuurd, berichten op Facebook gestuurd (hier heb ik overigens 1x reactie opgehad, vervolgens niets) en de salesafdeling gesproken. Deze afdeling nam binnen 10 seconden op om mijn bestelling aan te nemen. Verteld wat het probleem is, ze konden me hier niet helpen. Nu zal ik vandaag of morgen gebeld worden, afwachten dus. Ik wil graag mijn geld terug, 200 euro.

Ik wil graag nu mijn geld terug en een compensatie voor het alle minuten in de wachtrij (circa 120 minuten a 0.09 cent per minuut) en compensatie voor het niet leveren van het product.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Ook een klacht indienen over BCC?