Klacht BCC: Hoezo high service?
Details
Klacht
Begin Juni 2014 heb ik een tv aangeschaft bij BCC. Na 4 weken heeft de leverancier besloten dat door alle mankementen het beste was om de tv teruggeroepen, waarna ik mijn geld zou terug krijgen. na 11 weken, een hoop telefoon gesprekken waarin in bij de laatste als leugenaar werd neergezet (en ik het maar moest oplossen met mijn juridisch adviseur omdat ik een specificatie vroeg omdat ze 80 euro van mijn aankoopbedrag inhouden( wat ze niet hadden gemeld voor ik akkoord ging, en de 'leidinggevende' verbaasd over was maar vervolgens blijkt het door 3 personen, 3 verschillende dingen te zijn ( ontbindingskosten, voorrijkosten en administratiekosten)), één klacht mail en 2 klacht brieven die niet zouden zijn aangekomen. Heb ik eindelijk wel een bedrag terug maar dit is het aankoopbedrag min 80 euro. Het is onacceptabel hoe ze mij behandeld hebben (er zijn meer dingen voorgevallen maar gezien het beperkt aantal karakters in dit kader, kon ik deze niet vermelden)Gewenste oplossing
Wel gemeende excuses en het gehele aankoopbedrag terug. Al is het maar als compensatie voor de weken zonder tv en de manier waarop ik ben behandeld. Mocht BCC van mening zijn dat ze voor de aflevering van de tv (voorrijkosten) en de telefoongesprekken (administratiekosten) financieel hebben geleden, hoewel het mij onder service lijkt te vallen, lijkt met 30 euro ( het bedrag wat ongeveer bij andere bedrijven ook wordt berekend voor dit soort service) meer dan genoeg.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.