Klacht BCC: Hoezo high service?

adjay

Begin Juni 2014 heb ik een tv aangeschaft bij BCC. Na 4 weken heeft de leverancier besloten dat door alle mankementen het beste was om de tv teruggeroepen, waarna ik mijn geld zou terug krijgen. na 11 weken, een hoop telefoon gesprekken waarin in bij de laatste als leugenaar werd neergezet (en ik het maar moest oplossen met mijn juridisch adviseur omdat ik een specificatie vroeg omdat ze 80 euro van mijn aankoopbedrag inhouden( wat ze niet hadden gemeld voor ik akkoord ging, en de 'leidinggevende' verbaasd over was maar vervolgens blijkt het door 3 personen, 3 verschillende dingen te zijn ( ontbindingskosten, voorrijkosten en administratiekosten)), één klacht mail en 2 klacht brieven die niet zouden zijn aangekomen. Heb ik eindelijk wel een bedrag terug maar dit is het aankoopbedrag min 80 euro. Het is onacceptabel hoe ze mij behandeld hebben (er zijn meer dingen voorgevallen maar gezien het beperkt aantal karakters in dit kader, kon ik deze niet vermelden)

Wel gemeende excuses en het gehele aankoopbedrag terug. Al is het maar als compensatie voor de weken zonder tv en de manier waarop ik ben behandeld. Mocht BCC van mening zijn dat ze voor de aflevering van de tv (voorrijkosten) en de telefoongesprekken (administratiekosten) financieel hebben geleden, hoewel het mij onder service lijkt te vallen, lijkt met 30 euro ( het bedrag wat ongeveer bij andere bedrijven ook wordt berekend voor dit soort service) meer dan genoeg.

BCC
    Het is geen tv die is terug geroepen. Uw tv is na onderzoek wel afgekeurd.
    U heeft telefonisch de volgende optie gekregen: Levering van nieuw zelfde type of geld retour min handlingskosten.
    U heeft voor de laatste optie gekozen.
    adjay
    De tv is teruggeroepen door de leverancier. Dit heb ik telefonisch te horen gekregen en zij hebben geregeld dat deze werd opgehaald, als er daarna een onderzoek op verricht wordt wat niet aan mij bekend Is gemaakt, niet mijn fout!
    Betreffende de handelingskosten werd dit later pas duidelijk ik had mijn keuze gemaakt uit de opties levering van het zelfde type of mijn geld terug, ze ging overleggen met haar manager en toen kwamen die kosten naar voren. Maar ze kon het niet meer veranderen.
    BCC
    U heeft voor de laatste optie gekozen.
    Ik heb dit gesprek zelf met u gevoerd. U wou geen tv meer van BCC en koos de laatste optie. Daarbij was het duidelijk dat deze kosten eraf gingen.

Ook een klacht indienen over BCC?