Klacht BCC: Ik verwacht dat een tv van zo’n bedrag langer werkt dan 2,5 jaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448663
Gebruiker
Oh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Televisie van 2,5 jaar oud van bijna 1500 euro begeeft het. Bcc geeft aan dat een deel van de kosten van de reparatie vergoed worden. Er moeten sowieso voorrijkosten betaald worden van 100 euro. Tv gaat van de ene op de andere dag niet aan zonder de stekker er eerst uit te halen om vervolgens vast te lopen. Geen enkele smartfunctie doet het meer.

De oplossing

Kosteloze reparatie van de televisie.

2 reacties

  1. Auteur
    Oh
    Datum
    Geen reactie ontvangen van Bcc. Slechte service. Wacht nog een week en anders wordt het gesloten.
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag heer, mevrouw Haidarzada,

    Wat jammer dat er een defect is ontstaan aan uw Samsung televisie.

    De storing is aangemeld bij Samsung.

    Na de reparatie kunt u de factuur insturen naar BCC voor beoordeling. Bij een levensduur verlengende reparatie of normale slijtage levert u een bijdrage in de kosten, hierbij wordt rekening gehouden met de leeftijd van het apparaat, op basis van de afschrijvingsmethode en levensduur volgens Techniek Nederland. Gebruikersfouten en onheil van buitenaf zijn hierbij uitgesloten. Blijkt het apparaat non-conform dan worden de reparatiekosten achteraf volledig vergoed.

    Ik ga er vanuit u tot zover voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Team Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit hebben jullie eerder gecommuniceerd. Ik moet een bedrag betalen en alleen de reiskosten en onderzoekskosten zouden al 100 euro zijn. Hier van zou ik niets vergoed krijgen. Vervolgens zal een deel van de reparatie vergoed worden. Slechte zaak.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen