Klacht BCC: Ik verwacht dat een tv van zo’n bedrag langer werkt dan 2,5 jaar.

Oh

Televisie van 2,5 jaar oud van bijna 1500 euro begeeft het. Bcc geeft aan dat een deel van de kosten van de reparatie vergoed worden. Er moeten sowieso voorrijkosten betaald worden van 100 euro. Tv gaat van de ene op de andere dag niet aan zonder de stekker er eerst uit te halen om vervolgens vast te lopen. Geen enkele smartfunctie doet het meer.

Kosteloze reparatie van de televisie.

Oh
    Geen reactie ontvangen van Bcc. Slechte service. Wacht nog een week en anders wordt het gesloten.
    BCC
    Goedemiddag heer, mevrouw Haidarzada,

Wat jammer dat er een defect is ontstaan aan uw Samsung televisie.

De storing is aangemeld bij Samsung.

Na de reparatie kunt u de factuur insturen naar BCC voor beoordeling. Bij een levensduur verlengende reparatie of normale slijtage levert u een bijdrage in de kosten, hierbij wordt rekening gehouden met de leeftijd van het apparaat, op basis van de afschrijvingsmethode en levensduur volgens Techniek Nederland. Gebruikersfouten en onheil van buitenaf zijn hierbij uitgesloten. Blijkt het apparaat non-conform dan worden de reparatiekosten achteraf volledig vergoed.

Ik ga er vanuit u tot zover voldoende te hebben geïnformeerd.

Marlies
    Team Customer Care

Oh
Dit hebben jullie eerder gecommuniceerd. Ik moet een bedrag betalen en alleen de reiskosten en onderzoekskosten zouden al 100 euro zijn. Hier van zou ik niets vergoed krijgen. Vervolgens zal een deel van de reparatie vergoed worden. Slechte zaak.

Ook een klacht indienen over BCC?