Klacht BCC: in rekening brengen van een monteur aan huis terwijl er nog 1 jaar garantie staat.

oplichtingdoorbcc

ten onrechte nota,s laten sturen terwijl er garantie is

rekening die ten onrechte is annuleren
niets, had ook niet anders verwacht, na 7weken met ellende gezeten te hebben ben ik overgegaan tot aanschaf van een nieuwe wasmachine, de kapotte machine uiteraard laten afvoeren ,gebruikersfout schermt oa.bbc mee, een monteur op mijn kosten constateerde een probleem in de electronika, maar dat ik nog een rekening gekregen heb is mi. niets anders dan oplichting, roven van de goedgelovige consument, waar het probleem zit is dat het een goedkope wasmachine was en bij reparatie zijn de kosten hoger als dat de machine gekost heeft, dus is er niets makkelijker om de consument te belasten, voor mij NOOIT geen bcc producten meer, na 11jaar ben ik keihard met misleiding vanuit bcc geconfronteerd!

BCC
    Goedemiddag heer, mevrouw Hilster,

Vervelend dat de wasmachine een defect vertoonde.

Er is hier navraag over gedaan. Er is sprake van een gebruikersfout. U heeft de wasmachine weggedaan dus er is geen mogelijkheid om het uit te zoek en wellicht te weerleggen.

Ik kan u helaas niet anders berichten.

Marlies
    Team Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?