Opgelost door BCC: inventum over wordt niet geleverd en contact centrun geeft geen service

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125766
Gebruiker
kp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

de bestelde oven werd niet geleverd en het contact center belde tot nu toe (een dag later ) niet terug.Contact center zo slecht bemand dat 2x een wachttijd van een half uur.
nu 2x gebeld.

De oplossing

alsnog snelle levering of bericht dat levering niet mogelijk is.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer Plomp,

    Allereerst mijn oprechte excuses namens BCC voor de telefonische wachttijden. Wegens technische storingen in een nieuw software systeem is het momenteel zeer druk.

    Wij hebben uw order nagekeken en het artikel is voorradig. Om u zo spoedig mogelijk van dienst te zijn hebben wij de bezorging ingepland vanaf morgen 29-8-2015. Zodra het pakket in handen is van DHL krijgt u een e-mail met daarin een track & trace code. Hiermee kunt u het pakket volgen.

    Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,

    K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
  2. Auteur
    kp
    Datum
    alsnog snelle levering toegezegd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen