Klacht BCC: iPad levering laat te lang op zich wachten

Klachtnummer
# 253544
Gebruiker
Brigitte04
Datum
1 reactie

Details

Klacht

24 december iPad besteld, direct betaald, levertijd 5 werkdagen, vandaag, 2februari nog steeds geen enkele iPad gezien. 18 januari werd gezegd laatste week jan/begin februari. Enorme lange wachttijd telefonische helpdesk..

Gewenste oplossing

Antwoord wanneer iPad komt en ik wens een compensatie te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Brigitte04
    Datum
    Tja

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen