Klacht BCC: Juiste afhandeling van de klacht over een defecte tv

Iek

In 2016 een tv gekocht bij BCC Woensel. Direct na aankoop was het toestel defect, de tv wilde niet meer opstarten. Het was een 4k Led TV 55 inch van Sony, niet de goedkoopste dus. Na enkele weken werd de tv gerepareerd, problemen met de voeding en er werd een printplaat vervangen.
Eind 2017 zelfde euvel, wederom startte de tv niet op en na enkele weken werd dezelfde printplaat vervangen. In 2018 exact het zelfde alleen deze keer werd de tv opgehaald en kreeg ik van BCC een mail dat het toestel niet meer gerepareerd kon worden. Ik mocht naar de winkel gaan waar een restbedrag zou worden betaald. In het filiaal van BCC in Woensel vertelde men dat het nog slecht een waarde had van ongeveer de helft van het aankoopbedrag. Ik heb aangegeven dat zulks niet kon aangezien het toestel van begin af aan defect was geweest.
Ik heb meerdere mails gestuurd naar BCC en uiteindelijk opnieuw alle correspondentie op moeten sturen. Dat is nu twee en een halve week geleden en nog steeds geen bericht van BCC.
De slogan altijd de beste service kunnen ze wel schrappen bij BCC!

Ik wil het aankoopbedrag terug aangezien de tv vanaf het moment van levering defect was en het defect nog twee keer terug is gekomen. Aangezien Sony heeft toegegeven dat dit model een fabrieksfout had is het niet meer dan billijk om het volledige bedrag terug te krijgen mede gelet op alle problemen en meerdere maanden zonder werkende tv.

BCC is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over BCC?