Klacht BCC: Kapotte koelkast Beko

Klachtnummer
# 435526
Gebruiker
Bmerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In 2017 een amerikaanse koelkast gekocht van het merk Beko bij BCC. Sindsdat ik de koelkast heb gekocht heb ik last van irritante geluiden wat uit de koelkast komt. Monteur is een paar keer langs geweest en kon de oorzaak niet vinden. Sindskort weer een aanvraag ingediend omdat het geluid erg toenam en er geluiden bij kwammen. De garantietermijn is verstreken gaven ze aan ze konden ons niet meer helpen. Nou vind ik dat belachelijk wat mijn verwachtingen van een koelkast is dat het wel op zijn minst de 5 jaar zou moeten halen nu lijkt het alsof mijn koelkast oorlog aan het voeren is. De koelkast maakt extreme geluiden alsof het op een slagveld staat. Ik vind dat je niet zo hoort om te gaan met klanten! En dat je op zijn minst hulp kan aanbieden het is niet mijn schuld dat de koelkast kapot is gegaan.

De oplossing

Ik zou graag willen dat iemand naar deze koelkast komt kijken en me hulp kan aan bieden buiten mijn garantie termijn tenslotte verwacht je dat zo een dure aankoop wel minstens een paar jaar mee zal gaan

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

BCC is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen