Klacht BCC: Kapotte soundbar set en slechte service BCC
Details
Klacht
Eind December 2022 kochten wij een Samsung soundbar set voor €780. Nog geen 2 weken later werkte de subwoofer van de set niet meer en zijn we hiermee terug gegaan naar de winkel. Wij kregen helaas geen omruil naar een nieuwe set aangeboden maar ze boden wel aan om de subwoofer te laten repareren. Wij zijn hier mee akkoord gegaan in de veronderstelling dat we deze snel weer terug zouden ontvangen. Na een goede 3 weken kregen we bericht dat toch de volledige set ingeleverd moest worden ipv alleen het defecte onderdeel.Wij hebben opnieuw aangegeven liever een nieuwe set te ontvangen omdat een dergelijk duur product niet zo snel kapot hoort te gaan en we inmiddels al geruime tijd zonder volledig werkende set zaten. Dit was niet mogelijk en we moesten de reparatie afwachten. Hierna gingen er weken overheen zonder maar enig bericht, meerdere keren bellen hielp ook niets. Vandaag, ruim 2 maanden (!) Na het indienen van de reparatieaanvraag zouden we dan eindelijk de set terug ontvangen maar helaas.... We ontvingen alleen de soundbar zelf zonder boxen, subwoofer en bekabeling.... En dat terwijl de soundbar zelf niet eens stuk was....
Kortom, 1 grote bak ellende.... wij zullen nooit meer iets kopen bij BCC. Tijdens de verkoop super vriendelijk maar bij problemen zijn ze niet thuis. Zéker alles behalve "High Service"
Gewenste oplossing
Nieuwe vervangende set of geld terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.