Klacht BCC: Kapotte soundbar set en slechte service BCC

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653092
Gebruiker
Gebruiker1534056271
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Eind December 2022 kochten wij een Samsung soundbar set voor €780. Nog geen 2 weken later werkte de subwoofer van de set niet meer en zijn we hiermee terug gegaan naar de winkel. Wij kregen helaas geen omruil naar een nieuwe set aangeboden maar ze boden wel aan om de subwoofer te laten repareren. Wij zijn hier mee akkoord gegaan in de veronderstelling dat we deze snel weer terug zouden ontvangen. Na een goede 3 weken kregen we bericht dat toch de volledige set ingeleverd moest worden ipv alleen het defecte onderdeel.

Wij hebben opnieuw aangegeven liever een nieuwe set te ontvangen omdat een dergelijk duur product niet zo snel kapot hoort te gaan en we inmiddels al geruime tijd zonder volledig werkende set zaten. Dit was niet mogelijk en we moesten de reparatie afwachten. Hierna gingen er weken overheen zonder maar enig bericht, meerdere keren bellen hielp ook niets. Vandaag, ruim 2 maanden (!) Na het indienen van de reparatieaanvraag zouden we dan eindelijk de set terug ontvangen maar helaas.... We ontvingen alleen de soundbar zelf zonder boxen, subwoofer en bekabeling.... En dat terwijl de soundbar zelf niet eens stuk was....

Kortom, 1 grote bak ellende.... wij zullen nooit meer iets kopen bij BCC. Tijdens de verkoop super vriendelijk maar bij problemen zijn ze niet thuis. Zéker alles behalve "High Service"

Gewenste oplossing

Nieuwe vervangende set of geld terug.
Geboden oplossing
Ons probleem is nog niet opgelost, enkel verwarrender geworden... inmiddels hebben we 3 pakketten retour ontvangen met elk een deel van de set, helaas is de puzzel nog niet compleet en wachten we nog op enkele onderdelen. Wij wensen een nieuwe set óf ons aankoopbedrag terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/ mevrouw,

    Vervelend dat er een probleem is met de set. Begrijpelijk dat je dat graag opgelost wilt hebben. Het feit dat je hier al zo lang mee bezig bent is natuurlijk ook niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak.

    We zullen dit oppakken en erachteraan gaan.

    Met vriendelijke groet,


    Team BCC

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen