Klacht BCC: Klacht Bcc laptop

Schoolboeken

Een lapgop bij bcc gekocht voor studie van mijn zoon direct gaf laptop fout melding.
Mee naar bcc laptop 12 weken weg geweest en opnieuw deed de probleem zich voor opnieuw voor 9 wekem laptop kwijt en direct was de fout melding weer en opnieuw bieden ze de laptop op te sturen onder tussen is de laptop langer voor de repratie weg geweest dan mijj zoon gebruik van heeft kunnen maken.
Hier door heeft mijn zoon vertraging opgelopen voor zijn studie.

Nieuwe laptop en een vergoeding voor ontkosten .

BCC
    Beste meneer van Schalm,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hopen dat u na aanschaf zorgeloos gebruik kunt maken van uw aankoop. Mocht er toch een defect optreden aan het product zal deze binnen de garantie kosteloos worden hersteld. (Gebruikersfouten en onheil van buitenaf uitgesloten).

Wij betreuren het dat uw Notebook nog steeds problemen geeft. Daar uw apparaat al onderweg is naar de reparateur, willen wij dit onderzoek afwachten. Mocht er nu een klacht geconstateerd worden die onder de garantie valt, laten wij uw apparaat kosteloos repareren. Mochten er na reparatie nog steeds problemen zijn, kunnen wij kijken naar een andere oplossing.

Op dit moment kunnen wij niet overgaan tot ontbinding koop.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Chantal

Team BCC

Schoolboeken
Dit is nier acceptabel omdat dit al voor 3e keer voorkomt. Mijn zoon loopt vertraging in zijn studie hierdoor. Ik wil alsnog de koop ontbinden omdar ik geen vertrouwen meer heb in u prouduct. En u prouduct niet functioneert.

Ook een klacht indienen over BCC?