Opgelost door BCC: Klacht na vertraagde afhandeling klacht.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165582
Gebruiker
Janneke
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 4 april een klacht ingediend. Binnen tien dagen zou het geld teruggestort worden. Waarschijnlijk werd bedoeld tien werkdagen maar nu na elf werkdagen nog niets.
Misschien dat er wat is met het rekeningnummer ofzo.

De oplossing

Terugbetaling binnen korte termijn.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste Janneke,
    in ons systeem kom ik inderdaad de bevestiging tegen (8 april) dat het bedrag binnen 10 dagen zou worden gestort. Ik zal uit laten zoeken wat hier aan de hand is en kom daar op korte termijn op terug.

    Vriendelijke groet,
    Sander / BCC Customer Care
  2. Auteur
    Janneke
    Datum
    Ik hoor het graag spoedig.
  3. Auteur
    Janneke
    Datum
    Werd gebeld, toch een probleem dat ze m'n rekeningnummer niet hadden. Wordt nu in orde gebracht. Krijg een kortingsbon voor een volgende aankoop.
  4. Auteur
    Janneke
    Datum
    Uiteindelijk toch goed opgelost en een kortingsbonnetje scheelt weer.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen