Klacht BCC: Klacht online bestelling met ordernummer 4567727

Klachtnummer
# 117128
Gebruiker
A.Ros
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Vrijdag 1 mei 2015 heb ik een bestelling via de webshop van BCC geplaatst. Het gaat om een AEG stofzuiger van € 99,-. Het betreft ordernummer 4567727.
Deze stofzuiger zou zaterdag 2 mei 2015 bezorgd worden.
Dinsdag 5 mei 2015 was de stofzuiger nog niet bezorgd en stond in de track & trace informatie van Post NL dat het pakket beschadigd zou zijn en retour ging naar het hoofdkantoor.
Ik heb vervolgens gebeld met de klantenservice van BCC en de bestelling geannuleerd. Er werd mij verteld dat mijn geld binnen 5 tot 10 werkdagen terug gestort zou worden op mijn rekening.
Inmiddels is het 2 maanden later en heb ik nog steeds mijn geld niet op mijn rekening ontvangen.
Gedurende deze 2 maanden heb ik diverse keren met de klantenservice gebeld en werd mij telkens gezegd dat het geld echt binnen 5 - 10 werkdagen gestort zou worden.

De oplossing

Ik wil graag zo spoedig mogelijk mijn geld terug.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    A.Ros
    Datum
    Ik heb mij meerdere malen reeds gemeld bij BCC met bovenstaande klacht. Ik krijg iedere keer hetzelfde antwoord (vergelijkbaar met bovenstaand antwoord). Het duur nu bijna 3 maanden en nog steeds mijn geld niet terug!
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mevrouw Ros,

    Aller eerst mijn excuses voor de late reactie en dat het contact center van BCC moeilijk bereikbaar is. Ik heb u gebeld en aangegeven dat de order wordt terug betaald op de Master Card. Het duurt echter 14 dagen voor dat het bedrag zichtbaar is in de overzichten, maar het komt eraan. Nogmaals excuses voor de lange tijd en inspanningen die nodig waren om dit te bereiken. Dit zou niet nodig moeten zijn.

    Verder wilt u dan zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.
    Hiervoor dank.

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen