Klacht BCC: KLANT DRAAIT OP VOOR FOUT VAN BCC

Bozeklant1957

Het zal je gebeuren je besteld een laptop op zondag want zo beloofd de site vandaag besteld morgen in huis, dus besteld betaald en inderdaad maandag 22 oktober 17.10 u wordt er door DHL een pakket geleverd, even graag uw handtekening en weg is de bezorger. Pakketje direct geopend en wat blijkt er zit een kruimeldief in met een pakbon voor een mw, Jantien uit Utrecht. 17.15 u direct aan de telefoon. BCC bellen nou dat is een be;evenis want het is zo druk probeert u het later nog eens. Na vele pogingen Bingo, een 20 minuten in de wacht en dan eindelijk een aan vriendelijke dame. Oh mevrouw uw pakket is nog niet afgeleverd in Utrecht hoor met andere woorden de besteller van de kruimeldief heeft nog niet mijn laptop van bijna 600euro ontvangen. Mijn vraag wanneer krijg ik hem? Mevrouw uiterlijk vrijdag. Dan vlgt er een email of ik eerst maar even wil zorgen dat het foute pakket naar een afhaalpunt in een ander dorp wil brengen en dat wordt het nog gekker. Als ik dat niet doe gaan ze ook mijn bestelling niet leveren, pardon???? Nou is de situatie dat ik rolstoelgebonden ben, dus dat is me nogal een eis, want dit is geen verzoek maar een eis. Oh ja ik krijg diverse excuses mail en zelfs een gift card maar nog steeds geen laptop. Toch maar zien dat de kruimeldief bij het afhaalpunt wordt aangemeld en dan krijg ik track en tracecode op woensdag en wat blijkt op vrijdag het foute pakket heeft sorteren nog niet verlaten. Ik heb het bewijs van aanbieden retourzending aan BCC gestuurd.De misser aan de kant van BCC is ook nog eens dat men er vanuit gaat dat mijn pakket verwisselt is met MW. Kruimeldief maar misschien is de hele bestickering wel verkeerd gegaan..en nog steeds geen laptop.
Moed bij elkaar gepakt nu vrijdag. Ik begin om half 4 te bellen en krijg na 10 pogingen waarin gemeld wordt het is zo druk probeert u het later nog eens, 17 min in de wacht, een aardige dame aan de lijn. Oh er is nog geen melding gemaakt. ze gaat navraag doen, nee de kruimeldief is nog niet binnen en pas als deze binnen is...... Beste BCC dit ga je niet menen, geld dan maar terug Nou mevrouw dat is niet het protocol en als u dat zou willen duurt het tenminste 10 dagen voordat u UW geld terug krijgt. Ja vriendelijke dame snapt mijn frustratie en ik heb volkomen gelijk, maar zo is het protocol. We zijn inmiddels 46 minuten verder en het resultaat is 0,0 niets geen laptop ook geen zicht op. Vandaag mail BCC oprechte excuses we hebben uw klacht bij DHL onder de aandacht gebracht??

Hun en dus mijn probleem correct oplossen op zeer korte termijn, Ik wacht al 10 dagen en krijg standaard mails en antwoorden, maar geen oplossing nu gaat men tijd rekken door de klacht bij DHL voor te leggen, dit gaat over de retourzending van hun foute pakket, nog meer tijd verloren en nog steeds geen laptop

Bozeklant1957
    ter aanvulling afgelopen maandag na lange wachttijd weer contact met costumerservice. Zeer onheuse bejegening en ook toen geen uitzicht op oplossing. Wij als klant mogen niet doorverbonden worden met de afdeling die dit behandeld. Manager is niet aanwezig was zaterdag al aan hem voorgelegd? BCC heeft al mijn contactgegevens en behalve standaard mails met "oprechte" excuses, komt er geen enkele reactie
    Bozeklant1957
    het is nog niet verholpen. BCC zwijgt in alle talen reageert niet op mails
    Bozeklant1957
    BCC moet zich kapot schamen ze reageren niet op mails helemaal niets

Bozeklant1957

Ook een klacht indienen over BCC?