Klacht BCC: Koelkast ziet er niet uit en is niet compleet!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 408780
Gebruiker
Demisa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb via internet een koelkast gekocht voor mijn zoon en bij bezorging is deze verschrikkelijk beschadigt.
na contact opgenomen te hebben wordt er doodleuk gezegt u heeft een outlet koelkast gekocht.
dit stond er niet bij en pik het ook zeker niet.
Ga er desnoods mee naar de wetswinkel en sleep ze voor de rechter!
Er zijn niet voor niets al 165 klachten over dit bedrijf.

De oplossing

Dit moet rechtgezet worden.

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen heer, mevrouw Krom,

    Wat jammer dat de outlet koelkast niet aan uw verwachtingen voldoet.
    Bij uw gegevens kan ik geen ordernummer vinden om extra informatie hierover te geven.
    Wellicht staat de order bij de gegevens van uw zoon.

    Outlet kan alleen via het kopje outlet besteld worden. Bij het apparaat wordt ook vermeld waarom het goedkoper is dan het reguliere type. Het outlet type wordt ook bij de orderbevestiging doorgegeven.

    Bij BCC heeft u tot 30 dagen het recht om de koopovereenkomst te herroepen.
    Op onze site vindt u meer informatie hierover onder het kopje retourneren.

    Ik vertrouw u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Marlies
    Team Customer Care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Demisa
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik vindt het heel triest dat het op deze manier opgelost denkt te zijn. Op de fito in de outlet staat er een mooie deur op. Deze deur is helemaal zwaar ingedeukt. Slechte service van BCC. Ben hier nog steeds boos over.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen