Opgelost door BCC: Laagste prijs garantie geldt helaas niet als klantenservice je mails niet snel genoeg behandelt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 94986
Gebruiker
wilkorossingh
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wij hebben vorige week een Philips Fidelio E5 gekocht bij BCC, via de webshop. Prijs: € 567,-. Nu heeft MediaMarkt de aanbieding 'BTW weg ermee', dus 21% korting op alles. En de Fidelio zou dan € 470 kosten. Dit vonden wij zo'n verschil, dat we BCC gemaild hebben (op 27-1). Nu hebben we gisteravond maar even getwittert, want we hadden nog geen reactie. Vanmorgen kwam dat 'gesprek' op gang en kregen we te horen: Op dit moment is het product niet op voorraad, dus krijgt u niet het bedrag teruggestort'.

Normaliter hebben we niets dan lof over BCC, altijd goed geholpen, vragen goed beantwoord etc. Tot aan die dag 's ochtends was het product nog leverbaar (danwel met 1 tot 7 dagen wachttijd). Maar omdat het product NU niet op voorraad is, hebben wij maar pech.Het steekt het meest dat wij het op tijd hebben aangegeven, maar door hun 'trage' afhandeling (die ze normaliter dus niet hebben) maken zij er ons probleem van.

De oplossing

Ik zou graag willen dat zij inzien dat het niet onze 'schuld' is dat het product er nu niet meer is en uiteraard alsnog graag het prijsverschil terug ontvangen.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    De laagsteprijs garantie is alleen van toepassing op artikelen die bij de concurrent, in dit geval de mediamarkt op voorraad en direct leverbaar is.
    Dit was niet het geval op het moment dat dit werd gecontroleerd.
    U heeft aangegeven dat dit wel het geval was op het moment dat u mailde.
    Op welk mailadres heeft u de 27e contact met ons gezocht? En wat was de titel/onderwerp van deze mail?
  2. Auteur
    wilkorossingh
    Datum
    We hebben het contactformulier via de website ingevuld. Dit is gebeurd op 27-1, dit is door jullie ontvangen op 13:12.
    Als onderwerp staat er bij deze melding: Vraagbaak: BCC-webshop/Overig (ID=33607)Kunt u hier verder mee?
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    U bent telefonisch benaderd voor uw bankrekeningnummer, het bedrag wordt met 10 werkdagen aan u overgemaakt.
  4. Auteur
    wilkorossingh
    Datum
    Ben inderdaad benadert, top-oplossing. Jammer dat het alleen via deze manier moest.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wilkorossingh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen