Klacht BCC: Lang wachten op een HP labtop.

Anoniem

Heb op 1 december j.l. Een hp printer en hp laptop besteld. De laptop is nog steeds niet binnen, terwijl op de site van BCC staat dat als je een laptop besteld hebt je het product na drie werkdagen op kunt halen. Als het goed is zou ik aankomende week de labtop kunnen ophalen. Ik heb twee verkooporders meegekregen 1 voor de HP Printer (3 in 1) en 1 voor de labtop.

Alleen op de verkooporder van 1 december betreffende de printer staat een bedrag van € 199 dit moet ik nog betalen, maar inmiddels heb ik gezien op de site van BCC dat exact dezelfde printer niet meer € 199 is maar € 179 Ik ga er vanuit dat ik de printer dan voor € 179 krijg want ik heb immers nog niet voor de labtop en voor de printer betaald. De printer is dan wel al binnen gekomen naar 2 dagen maar voor de zekerheid koop ik beide producten tegelijk want anders heb je teveel gehannes. Het blijft voor mij toch vreemd dat het zolang duurt immers een bedrijf hoort toch naar de klant toe te bellen dat het product vertraging heeft en langer duurt, en niet dat de klant zoals ik al 2 keer heb moeten bellen hoe het nu zit. Ik hoop dat het allemaal toch goed komt en geef het bedrijf dan ook de kans door dit schrijven van mij alsnog over de brug te komen met mijn wensen en op z'n minst excuses te maken naar mij toe.

Ik wil graag in week 51 de labtop ontvangen en tevens voor mijn bestelde printer geen € 199 maar € 179 betalen

BCC
    Onze welgemeende excuses voor de vertraging in uw bestelling. Er is contact geweest met het filiaal en beide apparaten zijn nu binnen. De prijs van de printer zal worden aangepast naar 179 euro.

Ook een klacht indienen over BCC?