Klacht BCC: lange wachtijd klacht afhandelen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 53870
Gebruiker
vulcanrider_henk
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht ingediend vanwege dat mijn laptop veel te lang is weggeweest ( zie vorige klacht op dit forum) door een inboek fout bij BCC inplaats van de toegezegde 2 a 3 weken zijn het er 8 geworden. gewoon niet normaal. Dan dien je een klacht in en die wordt gewoon niet afgehandeld binnen de tijd van bijna 3 weken, waar zijn jullie mee bezig van jullie slogun low price en high service nou die high service is ver te zoeken.
Ik vindt het rond uit schandalig.

De oplossing

compensatie / tegemoetkoming van het reparatie bedrag

5 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Bij uw klantgegevens is helaas geen eerdere ingediende klacht bekend.
    Het reparatiebedrag zal niet worden aangepast, het defect is ontstaan door een kaars tegen het apparaat, dit is een gebruikersfout en valt buiten garantie.
    Uw reparatietraject heeft langer geduurd dan normaal gesproken, waarvoor onze oprechte excuses.
  2. Auteur
    vulcanrider_henk
    Datum
    Ik heb via deze site 3 weken geleden een klacht ingediend, het verbaast mij dat jullie daar niet van op de hoogte zijn. Graag zie ik dan van jullie wel een genoegdoening voor het extra lang wachten, want dat was niet mijn fout maar dat kwam door jullie, mijn voorstel is dan en laptoptas of zo voor deze notebook als genoegdoening voor het lange wachten en het vaak bellen naar jullie 0900 nummer om te vragen waar mijn notebook blijft.
    m.vr.gr H Jansen
  3. Auteur
    vulcanrider_henk
    Datum
    dit begint er weer op te lijken dat dit weer wordt dood gezwegen tot over 6 dagen de reactie termijn verlopen is. Wat een bedrijf zijn jullie zeg high service bij de aankopen en daarna is er van service niks meer te vinden.
  4. Auteur
    vulcanrider_henk
    Datum
    Ik ga niet akkoord met een simpel excuus dat het te lang heeft geduurd een tegemoetkoming is wel het minste BCC laat die high service maar eens werken
  5. Auteur
    vulcanrider_henk
    Datum
    waardeloos bedrijf doen alles om je iets te verkopen met hun high service maar als je het gekocht hebt zijn ze niet meer thuis

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vulcanrider_henk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?