Klacht BCC: Laptop na 2 maanden nog niet terug vanuit reparatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142735
Gebruiker
Onbekender
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Klacht ingediend over laptop die volgens BCC door vochtschade defect is geraakt.
Hierop heb ik bijna een maand geleden verzocht om mijn laptop terug te sturen zodat ik een second opinion kan laten uitvoeren.

Nooit meer iets gehoord, looptijd klacht is verstreken.

De oplossing

Ik wil graag ZSM mijn laptop terug!! 3 maanden geleden ter reparatie gebracht !!

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Helaas kunnen wij geen reparatiecase aan de hand van deze NAW-gegevens vinden. Wilt u s.v.p. het reparatie-casenummer melden zodat wij het voor u kunnen uitzoeken?
  2. Auteur
    Onbekender
    Datum
    Casenr 201510-9875924
    Klantnr 104898002
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    De laptop is ongerepareerd retour naar BCC Tilburg Boulevard verzonden.
    U kunt het apparaat daar afhalen.
    Wij vertrouwen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onbekender
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen