Klacht BCC: laptop reparatie 22 september

Klachtnummer
# 38486
Gebruiker
....
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Momenteel al een maand aan het wachten op de reparatie van me laptop.
Ben netjes geholpen in het filiaal en een casenummer meegekregen die inmiddels al 3 weken niet verder komt dan stap 3. Ik zou na maximaal 3 weken telefonisch of per email een bericht ontvangen. Als ik binnen een paar dagen niks hoor ben ik van plan om de koop te ontbinden. Laptop van 700 euro is binnen een jaar kapot en dat is onredelijk.
Daarbij is de service erg slecht graag een reactie

Groeten,

De oplossing

Graag een bericht conform de reparatie !
Zo snel mogelijke levering van de laptop ivm studie.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Er wordt navraag gedaan bij de reparateur en wij komen hier op terug.
  2. Auteur
    ....
    Datum
    Hieronder staat de casenummers als jullie het me zo snel mogelijk laten weten is het hierbij afgehandeld. Met vriendelijke groeten,
  3. Auteur
    ....
    Datum
    Hoor ik er nog wat van ? Ik vind dit wel heel lang duren!
    Volgens mij moet ik nog een maand wachten zo te zien, een mailtje of belletje na 3 weken is ook al niet gebeurd. Vraag me überhaupt af hoe ze dat regelen en of er mensen zijn die dit behandelen?
  4. Auteur
    BCC
    Datum
    De reparatie duurt wat langer omdat er onderdelen in bestelling stonden, deze zijn nu binnen. De reparateur verwacht binnen enkele dagen klaar te zijn, dan wordt uw apparaat retour gezonden. Er wordt contact met u opgenomen zodra deze in het filiaal is aangekomen.

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen