Klacht BCC: Legt de schuld bij de klant neer om onder garantievoorwaarden uit te komen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 310589
Gebruiker
MLim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laptop van 1 jaar oud al tot 2x moeten terugbrengen wegens defecten.
Laatste keer weigert BCC te repareren tenzij ik de kosten betaal (=helft van aankoopsom!). Hun verlengde garantie (Service Plus Polis) blijkt een wassen neus. Hun conclusie is een gebruikersfout vanwege geconstateerde vochtschade in apparaat wat onmogelijk is bij normaal gebruik. Bovendien tonen zij dit op geen enkele manier aan ondanks verzoeken van mijn kant.
Daarnaast lange wacht- en doorlooptijden en gebrekkige communicatie zowel via e-mail als telefonisch.

De oplossing

Spoedig kosteloze reparatie

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MLim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op mijn herhaalde verzoek (telefonisch met lange wachttijd) is BCC weer in beweging gekomen. Anders gebeurde er niks. BCC don't care about their clients. Neemt geen enkele verantwoordelijkheid en blijft de schuld bij de klant leggen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen