Klacht BCC: Leveringsproblemen BCC

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 118890
Gebruiker
F.A.W. Glorie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 3 juli 2015 zouden 2 tv's gebracht worden die een week daarvoor via de website van BCC besteld en betaald zijn. Tot op heden geen telefonisch contact kunnen maken met het customer-service center. Je blijft onbeperkt in de wacht staan of je kan op een later tijdstip contact opnemen om uiteindelijk weer ellenlang in de wacht te staan. Op e-mailtjes via het contactformulier verzonden wordt niet gereageerd. Er wordt op geen enkele manier door BCC iets gedaan. Communicatie is op geen enkele manier mogelijk.

De oplossing

BCC neemt contact met mij op en levert de 2 tv's met spoed op het genoemde adres In Bergen

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum

    Helaas hadden wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgde voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken.

    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    F.A.W. Glorie
    Datum
    Dit standaard e-mailbericht van BCC als reactie op mijn klacht, is totaal niet wat ik verwacht van BCC. Ik wil naar een snelle oplossing. Niet van het kastje naar de muur en weer terug. Gewoon een antwoord op mijn twee vragen. Hoe komen we in contact met elkaar. Op telefoontjes en e- mails wordt standaard niet gereageerd door BCC. En wanneer wordt er geleverd.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    F.A.W. Glorie
    Datum
    Een reactie van BCC is niet meer dan een standaard mailtje dat ze de klacht niet in behandeling kunnen nemen via extreme kanalen. Je wordt terug verwezen naar het customer-service center van BCC. Die is al weken oververhit en is tot niets in staat. Telefoontjes die tot niets leiden en e-mailen met de klant hebben ze nog nooit van gehoord. Weken wachten op een betaalde bestelling, waarvan het einde niet in zicht is. Een inmens logistiek probleem die zich blijft voortslepen. Klant is onbelanrijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.A.W. Glorie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen