Klacht BCC: Levertijd 2 weken ipv 1 dag

# 190965
johnzz

Via site van BCC een vaatwasser besteld, product was op voorraad en zou de volgende dag geleverd kunnen worden. Ik heb de optie gekozen om het bij een filiaal zelf op te halen. De bestelling is op 4-10 geplaatst en betaald en zou 1/2 dagen later opgehaald kunnen worden, daarover zou ik een mail ontvangen. Vrijdag 7-10 na niets gehoord/ontvangen te hebben heb, heb ik zelf contact gezocht met de BCC met de vraag waarom het zo lang duurt. Hoofdkantoor ging het uitzoeken en navragen en ik zou hierover gebeld worden. Helaas het plegen van een telefoontje was ook al te veel moeite dus ik heb niets meer gehoord van BCC. Maandag 10-10 (bijna week verder) weer tel. contact gehad met hoofdkantoor, dinsdag 11-10 kreeg ik te horen dat ik de vaatwassen op kon halen. Woensdag 12-10 stond in de winkel maar helaas was de vaatwasser nergens de bekennen. Uiteindelijk kon de vaatwasser pas dinsdag 18-10 bezorgd worden, inmiddels 2 weken verder.

Ik verwacht helemaal niets meer van BCC, hopelijk gaat men 2x nadenken voordat ze iets bestellen bij BCC.

BCC
    Beste heer Zakirov,

Heel vervelend dat er vertraging is ontstaan in je bestelling.
    De indicatie van de levertijd is informatie die wij rechtstreeks doorgeven vanuit de leverancier. Het kan voorkomen dat deze wordt bijgesteld.
    Het is jammer dat je daar niet tijdig over bent ingelicht. Namens BCC wil ik je graag excuses aanbieden.

Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?