Klacht BCC: Makkelijke uitweg .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 393389
Gebruiker
bhugwandass
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Miele wasautomaat gekocht bij BCC.14-11-2013.
Nu voor de vakantie juli , printplaat defect .
Bel BCC deze geven aan dat zij geen monteurs hebben om een Miele te repareren dat als ik zelf bel het sneller geregeld kan worden met Miele zelf .
Dat doe ik ik neem contact op met Miele , wil namelijk voor dat ik met vakantie ga nog wassen .
Miele komt pas na de vakantie .maken de machine kosten 416 euro passen coulance regeling toe service Miele
Zelf moet ik dan nog betalen 302 Euro .
Miele geeft mij de ruimte om dit op te lossen met BCC zo dat zij tegemoet komen in de kosten
Ik betaal 152 euro .
Ik wacht nog steeds op BCC .
Dat ze tegemoet komen in de kosten 150 euro
Heb mails ontvangen waarin zei aangeven dat niet te doen omdat Miele de coulance regeling heeft toe gepast .
Dat is aardig van Miele Service .
Maar het apparaat heb ik gekocht bij BCC en is nog geen 6 jaar oud van een Miele mag je verwachten dat hij lang mee gaat zonder kosten .En ik vind dat ziji dit probleem moeten oplossen en tegemoet moeten komen in de kosten

De oplossing

Dat BCC de resterende 150 euro aan Miel betaalt

2 reacties

  1. Auteur
    bhugwandass
    Datum
    BCC stelt zich heel klantonvriendelijk op
    Ik bel ze bellen niet terug .
    Ik mail , ze reageren niet
    Miele wacht op een betaling van 150 euro .
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Zie vorig antwoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bhugwandass
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets ze denker er makelijk van af te komen . Mieke heeft de coulance regeling toegepast . Niet BCC. BCC heeft precies niks gedaan .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?