Klacht BCC: Miele Wasmachine na 4 weken defect nóg niet gerepareerd

Klachtnummer
# 173485
Gebruiker
MKlein
Datum
2 reacties

Details

De klacht

BCC komt afspraken niet na. Exact een week geleden de toezegging dat eindelijk de wasmachine gerepareerd wordt. Ik moest bevestiging sturen voor akkoord, dit heb ik direct gedaan. Dhr. Sleeman van BCC zou direct een nieuwe prijsopgave sturen en De Smid met spoed de opdracht geven tot reparatie.
Tot op heden niks meer vernomen ondanks herhaaldelijk poging tot contact per mail en telefoon. Dhr. Sleeman lijkt spoorloos en het wordt maar niet correct opgepakt.
Telefoonnummer customerservice steevast langdurig in de wacht. Daarna kom je niet langs de 1e lijnsmedewerkster. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gehad.
Dan praat ik nog niet eens over de onbevredigende prijsopgave, waarbij wij 200 Euro zelf zouden moeten betalen aan een nieuwe elektronische module van een Miele van nog geen 4 jaar oud.

De oplossing

Deze week eindelijk de reparateur met spoed de nieuwe module laten plaatsen en daarnaast na 4 weken ellende (niet kunnen wassen met een gezin van 5 gedurende 4 weken..) eens over hun hart strijken en de nieuwe module kostenloos te plaatsen, gezien de tijdsduur van het probleem en alle valse beloften over de telefoon bij de customer service.

2 reacties

  1. Auteur
    MKlein
    Datum
    Afgelopen woensdag is de dure nieuwe module geplaatst, maar bleek na het 1e wasje dat het apparaat nog steeds uitviel tijdens het wasprogramma. Vandaag nogmaals een andere monteur van de Smid geweest die het apparaat handmatig opnieuw geprogrammeerd heeft. Hij was heel zeker van dat het probleem verholpen zou moeten zijn, maar helaas valt de machine nog steeds uit.
    Dhr. Sleman van BCC reageert op geen enkel bericht onzerzijds, ondanks herhaald verzoek om contact met ons op te nemen.
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste mevrouw Bless,

    De kosten die u heeft betaald worden terug gestort en de nieuwe afspraak voor het vervangen van de aan/uit knop zal kosteloos worden uitgevoerd.

    Excuses voor het ongemak wat u hieraan heeft gehad.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen