Opgelost door BCC: minachting naar klant

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116058
Gebruiker
ansmeets
Datum
6 reacties

Details

De klacht

NIET BESTELLEN BIJ BCC.NL !
Mijn dochter heeft een TV besteld op 25-6-2015 (en betaald) zou 26-6 geleverd worden, helaas... Geprobeerd te bellen. Telefonisch niet bereikbaar, laten je wel aan de lijn hangen met de mededeling dat het erg druk is maar dat je kunt blijven wachten (45 minuten gewacht, waarna verbinding werd verbroken). Blijkt dit al maanden zo te zijn, (volgens de site zijn er technische storingen??) volgens mij wordt er gewoon ordinair bezuinigd op personeel
Dat was eens maar nooit meer!!! Wat een slechte service zeg, high service? Ha, het tegendeel is waar. Mijn dochter​ heeft geen keus, zij moet iemand van de klantenservice spreken. op Radar gekeken blijkt dat dit "normaal" is bij BCC, geschrokken van alle reacties. en nu maar hopen dat ze artikel ontvangt. Wat een minachting naar de klant! FOEI !! http://www.bcc.nl/

De oplossing

Levering van het product zoals beloofd!

6 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    ansmeets
    Datum
    deze standaardtekst staat werkelijk overal en al weken(!), dit is niet goed genoeg. de TV is betaald en mijn dochter maakt zich zorgen of ze het apparaat zal ontvangen. ik wil contact met BCC en ik wil dat de TV geleverd wordt. als ze dit niet kunnen waarmaken moeten ze dit op hun site vermelden! Ik zet dit op Facebook (mijn eigen pagina) eens kijken of BCC dat zo leuk vindt. Foei
  3. Auteur
    BCC
    Datum

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    ansmeets
    Datum
    Ik had niets anders verwacht....
  5. Auteur
    BCC
    Datum
    Het is voor ons helaas op dit moment nog niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  6. Auteur
    ansmeets
    Datum
    de TV bleek uitverkocht, na 7 dagen heft mijn dochter het geld teruggekregen (volgens mij omdat ik op mijn persoonlijke Facebookpagina ene klacht heb ingediend) maar ik zal NOOIT meer iets kopen bij BCC

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ansmeets
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen