Klacht BCC: mini laptop

rob

onlangs heb ik een mini 2 in 1 pc gekocht. nieuw in doos met verzegeling fabrikant onaangebroken. daarop stonden bestanden van voorgaande gebruiker. met foto en op kladblok de tekst.: ik heb deze pc 3 maal terugzet naar fabrieksinstellingen en hij doet het nog niet. ik beroep mij op mijn consumentenrecht en wens mijn aankoopbedrag terug, zoals overeengekomen met uw call centrum. hoe kan het dat als ik een nwe pc koop er sprake is van refurbiched. ik heb wel een andere pc ontvangen van bcc. maar na 2 keer mijn e book te hebben aangesloten ging deze defect. een de usb poort heeft problemen met het uitwerpen van hardware. mijn vraag aan jullie, kan dit zomaar, een nieuw product kopen terwijl er toch duidelijk sprake is van reeds gebruikt, en nog erger een product met klachten. ook de nwe pc geeft problemen. mij lijkt het op pure consumenten misleiding en een zelfs strafbaar. ik hoop dat jullie hier goed aandacht aan besteden. want dit kan echt niet.

BCC
    Beste heer Roest,

Wat vervelend dat de Toschiba tot twee keer toe niet voldoet.

Ik heb navraag gedaan bij onze inkoopafdeling. Er zijn geen refurbisched modellen verkocht en zo’n soort klacht is ook niet vaker bij ons binnengekomen. Heel vervelend dat u op een of andere manier toch zo’n model getroffen heeft. Onze oprechte excuses, dat had niet mogen gebeuren.

Als het omgeruilde model defecten vertoont, kunt u het beste terug naar het filiaal.

Excuses voor alle ongemak.

Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?