Klacht BCC: Misleidende aanbiedingen-reclame

edoschootbrugge@gmail.com

In aanbiedingen van BCC die ik via de mail ontvang lijkt het alsof je veel kunt besparen door NU in te gaan op de aanbiedingen.
Echter, even zoeken op internet naar hetzelfde product en je ziet in de cache bij Google dat de prijs enkele dagen vóór de aanbieding lager was dan de 'van'-prijs waarmee geadverteerd wordt. Soms is de oude prijs zelfs gelijk aan de nieuwe prijs en wordt er geadverteerd dat je zelfs honderden euro's voordeliger uit bent.

Het is dus geen aanbieding maar gewoon een valse voorspiegeling van de zaken. Dit wil niet zeggen dat de actuele prijs geen scherpe prijs is, maar de besparing van .... euro klopt gewoon niet.

De aanbiedingen op een eerlijke manier weergeven waarbij de werkelijke korting wordt vermeld.

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het is voor ons hierdoor helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

Ook een klacht indienen over BCC?