Opgelost door BCC: Missende messenbak leveren bij nieuwe vaatwasser

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 305211
Gebruiker
E.J. van der Pol
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vaatwasser van Bosch gekocht. In de winkel geweest en daar ook met verkoper gepraat. Bewust gekozen voor bestekkorf en voor messenbak in de vaatwasser. Uiteindelijk een vaatwasser uitgekozen die daar geshowd werd en deze via internet besteld. Eenmaal geleverd mist de messenbak links bovenin de vaatwasser. Nagekeken op hun website en staat duidelijk gefotografeerd als aanwezig in de vaatwasser. Contact gezocht via Facebook met bcc en daar werd geantwoord dat de messenbak optioneel zou zijn en dat ik deze apart moest bestellen. Dit staat nergens aangegeven en is ook in de winkel niet vermeld door verkoper. Showmodel in winkel was voorzien van messenbak.

De oplossing

Alsnog de missende messenbak leveren zoals aangegeven op de foto's die ze bij de vaatwasser laten zien. Uiteraard zonder kosten van mijn kant

Bijlagen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.J. van der Pol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gelukkig was de klantenservice via Facebook vriendelijker van BCC dan hier via klachtenkompas. Via facebook kreeg ik als reactie netjes dat het messenbakje alsnog nageleverd werd en had ik het in 2 dagen in huis.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen