Opgelost door BCC: Monteur laat niet werkende kookplaat achter

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 178194
Gebruiker
Henkbron@upcmail.nl
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Monteur heeft kookplaat geïnstalleerd afgelopen zaterdag , gaf. Errorzou reset zijn en binnen kwartier zou hij het doen. Was wel 17 uur wou gewoon weg denk ik.

Stond wel eerst onder stroom en ging pas in meerkat kijken nadat hij voor het eerst had aangesloten.

Kortom apparaat is stuk verwacht een nieuwe

De oplossing

Per direct nieuwe kookplaat met andere monteur

3 reacties

  1. Auteur
    Henkbron@upcmail.nl
    Datum
    Nogmaals gebeld met bcc afspraak gemaakt voor vervangen nu hopen dat ze komen
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste heer Bron,

    Vervelend dat de kookplaat defect was. Ik heb begrepen dat de omruiling zaterdag heeft plaatsgevonden. Ik ga vanuit dat de levering, maar ook het apparaat, naar tevredenheid is verlopen.

    Als ik iets voor je kan betekenen, dan kan je mij gerust een bericht sturen.

    Uiteraard excuses voor het ongemak en voor het feit dat de levering niet de eerste keer succesvol is gegaan.

    Met vriendelijke groet,

    Akar / Customer Care
  3. Auteur
    Henkbron@upcmail.nl
    Datum
    Kookplaat omgewisseld door goede monteur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Henkbron@upcmail.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen