Klacht BCC: Na 3 maand nog geen factuur ontvangen

Klachtnummer
# 177933
Gebruiker
Flip
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor mijn moeder heb ik eind april een AEG wasmachine online gekocht. Naast de wasmachine heb ik voor haar voor nog 3 jaar extra garantie gekocht.
Echter tot nu toe heeft zij de factuur voor deze wasmachine niet ontvangen. Inmiddels heb ik al 3 keer gebeld naar de klantenservice van BCC.
Eerste keer kreeg ik de antwoord dat zij de factuur per post zal ontvangen. Dat gebeurde niet.
Tweede keer hoorde ik dat de factuur kwijt is en dat zij me terug zullen bellen. Dat gebeurde ook niet.
De derde keer, afgelopen maandag (5 dagen geleden), is mij belooft dat ik per email de factuur zal ontvangen binnen 2-3 dagen. Nu is het vrijdag en ik heb nog niets ontvangen.
Mijn moeder is niet zo handig met internet. Daarom heb ik deze koop voor haar gedaan.

De oplossing

Wij willen factuur ontvangen inclusief bewijs van extra garantie.

Het is schandalig dat ik zo veel moeite en energie moet instoppen in iets wat vanzelfsprekend is.

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste mevrouw Skulj,

    Het is heel vervelend dat je tot op heden geen factuur met de Service Plus Polis hebt ontvangen. Ik zal ze beide meteen op de post doen naar jou toe sturen. Je hebt ze dan binnen 2 dagen.

    Ook namens BCC, wil ik mijn excuses aanbieden aan je moeder. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, dan kan je gerust een mail sturen.

    Met vriendelijke groet,

    Akar / Customer Care

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen