Klacht BCC: Na 6 weken nog geen geld terug van een retour gezonden inbouw ijskast.

Klachtnummer
# 128063
Gebruiker
Ben Brassee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 29 juli heeft BCC de geleverde inbouw ijskast terug gehaald. Zij zouden het geld terug storten. Na verscheidene contacten met hun ( Mails worden niet beantwoord ) hebben ze toegezegd het bedrag alsnog over te maken. Tot op heden nog niets ontvan. Ik praat over 363 euro

De oplossing

Gelieve geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mijnheer Brassee.

    Allereerst mijn excuses namens BCC ivm het nog niet terug betalen van u opgehaalde koelkast. Er is bij ons en fout gemaakt met het maken van de ophaal opdracht. Deze ophaalopdracht staat namelijk op 0,00. Daar had het type nummer en de prijs van uw inbouwkoelkast moeten staan. Wij zullen dit gaan corrigeren en u gaan terug betalen waar u recht op heeft. Nogmaals excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken


Ook een klacht indienen over BCC?