Klacht BCC: Na annulering nog steeds geen geld retour ontvangen

# 120112
Carlo

Na 2x een annulering van mijn order 4507567 heb in na ruim 3 weken nog steeds mijn geld niet terug gekregen. Ondanks 2 bevestigingen van annulering blijkt vandaag (23-07) dmv een mail dat de order nog steeds niet geannuleerd is!!
Er liggen nu diverse klachten bij div brancheorganisaties en consumentenorganisaties. Ik heb BCC officieel in gebreke gesteld. Ik wil gewoon mijn geld terug!! Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden en met smoezen een soort van zoet gehouden worden. Dat jullie een storing hebben kan best zijn maar daar hoeft de consument niet zo onder te lijden zoals het nu het geval is. Je wordt door bcc in het geheel niet op de hoogte gehouden van wat er speelt en wat de status is, tenzij je zelf contact legt met bcc. Schandalige manier van omgaan met jullie klanten bcc. Er zijn regels waaraan ook jullie zich te houden hebben. Ik koop nooit van mijn leven meer iets bij deze waardeloze firma. Kort samengevat: GEEF ME MIJN GELD TERUG BCC!!!!

GEWOON MIJN GELD TERUG STORTEN EN SNEL GRAAG!!! De wettelijke termijn is al ruim verstreken.

BCC
    Geachte heer/mevrouw van der Stoep,

Wij constateren dat uw vraag inmiddels beantwoord is door een van onze medewerkers op basis van uw klacht via thuiswinkel.org.

Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten als u de terugbetaling in goede orde heeft ontvangen. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

Hiervoor dank.

K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken

Ook een klacht indienen over BCC?