Klacht BCC: niet afleveren van product

Willems

16 juli printer en scanner besteld. Printer afgeleverd Scanner niet
proberen te bellen maar dat duurde te lang na tien minuten gestopt. contact formulier ingevuld. hierop geen reactie. na paar dagen weer geprobeerd te bellen en na 35 minuten !!!! iemand aan de telefoon. die heeft per e-mail geantwoord dat de scanner week later zou worden geleverd. niet dus, E-mail gestuurd, maar geen enkele reactie.
weer proberen te bellen, maar het advies van BCC is dat het te druk is en het op andere tijd weer te proberen. Dit is het standaard riedeltje want wanneer je belt, is het altijd druk. weer contact formulier opgestuurd, en weer wachten op reactie

duidelijk communiceren naar de klant wanneer de aflever datum is en eventueel
geld terug en order annuleren.

BCC
    Geachte mevrouw of mijnheer Willems

Na aanleiding van deze klacht ben ik in u aankoopbon wezen kijken. Ik zie dat de scanner voor u besteld is bij de importeur Canon. Echter een goede leverdatum is nog niet vast te stellen. U kunt nu aangeven dat u er niet langer op wilt wachten, dan zullen wij de bon annuleren en U het aankoopbedrag van de scanner terug storten op het rekening nummer van aankoop. Wilt u nog wel langen wachten dan hoeft U niets te doen.

Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
    Willems
    Geachte Ronald van Veen,
    hierbij wil ik laten weten dat ik mijn bestelling wil annuleren en dat het bedrag terug gestort wordt op mijn bankrekening.
    Ik weet niet de procedure om dit te bewerkstelligen, want ik kan een E-mail of via site contact formulier invullen, maar die heb ik de afgelopen weken diverse keren ingevuld maar nooit antwoord op gekregen
    BCC
    Geachte heer Willems,

Allereerst nogmaals mijn oprechte excuses namens BCC.

Wij sturen u hierbij de bevestiging dat wij op uw verzoek de order met ordernummer 4523527 hebben laten vervallen. Het bedrag zal binnen uiterlijk 10 dagen worden gecrediteerd op de rekening/creditcard waarmee de bestelling voldaan is.

Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

Hopende u voldoende te hebben ingelicht.

K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken

Ook een klacht indienen over BCC?