Klacht BCC: niet bezorgde wasmachine

# 119935
dcray

Ik heb bij BCC een wasmachine besteld (en reeds betaald). Deze zou op dinsdag worden bezorgd. Ik heb geen sms gekregen in welk tijdblok en de klantenservice was zo goed als niet bereikbaar, daarom heb ik de hele dag zitten wachten op mijn bestelling. Tegen 16u heb ik voor de derde keer die dag getracht de klantenservice telefonisch te bereiken. Na meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan kreeg ik iemand aan de lijn die mij vertelde dat de bestelling niet was verwerkt. Hij zou me op woensdag terugbellen. Om elf uur nog niets gehoord. Uit wanhoop zelf gebeld (weer een half uur in de wacht) en kreeg vervolgens te horen dat de betreffende collega van de dag ervoor net binnen was maar me echt zo snel mogelijk zou bellen. Vier uur later, nog niets gehoord. Sta momenteel weer in de wacht voor de telefonische klantenservice. Nog geen duidelijkheid of ik mijn wasmachine op korte termijn nog krijg. Hele slechte service en vooralsnog geen wasmachine!

Ik wil graag vandaag nog contact met Bcc en mijn wasmachine morgen alsnog bezorgd. Ook excuses zouden op zijn plaats zijn.

Geachte mevrouw Albicher,

Allereerst mijn excuses dat de wasmachine nog niet geleverd is. Helaas kan ik uw vraag ook nog niet beantwoorden. Ik heb de vraag uitgezet naar een andere afdeling en zodra ik daar een antwoord op heb neem ik contact met u op. Dat heb ik u gisteren ook telefonisch beloofd.

Geachte mevrouw Albicher,

Zoals telefonisch besproken gaan wij zaterdag bij u leveren de whirlpool
    primo 1408 voor 348,95 het bonnr van de levering is 4764285. Vrijdag na 16:00 uur kunt u nog een sms verwachten met de levertijd van zaterdag. De wasmachine wordt geleverd met de standaard wettelijke garantie van 2 jaar.

Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.
    Hiervoor dank.

dcray
    Ik was blij dat het geregeld leek en mijn wasmachine op zaterdag bezorgd zou worden. Bij het uitblijven van een sms met het aflevertijdvak werd ik ongerust. Navraag gedaan bij de klantenservice en nu blijkt dat mijn bestelling 'zonder duidelijke reden' niet is meegegaan met de planning. Conclusie: BCC levert vandaag geen wasmachine (voor de tweede keer komen ze hun afspraak niet na) en een nieuwe bezorgdatum is vooralsnog niet bekend. Schrijnende service!
    Geachte mevrouw Albicher,

Nogmaals een extra controle uitgevoerd en zie dat de machine vandaag bezorgd is. Ik hoop dat het naar wens is gegaan. BCC wenst u veel plezier en veel storings vrije jaren met de machine.

BCC Electro speciaal zaken

Ook een klacht indienen over BCC?