Klacht BCC: Niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 115885
Gebruiker
Job Conijn
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo,
Ik heb een laptop besteld die zou 23 juni geleverd worden, dit is niet gebeurd en zit hier al paar dagen te wachten zonder enige vorm van reactie of bereikbaarheid via telefoon.
Ook als ik mijn ordernummer invul om het te volgen krijg ik een melding dat hij niet bestaat.
Ik heb de bestelling op 21 juni gedaan en zie nu ook opeens dat hij niet meer leverbaar is, t/m gisteren was de laptop nog wel leverbaar dus ik ga er vanuit dat ik de laptop krijg want ik heb ervoor betaald en hij was leverbaar deze hele week.
De vraag is dus wanneer krijg ik me laptop binnen want ik heb heel hard nodig voor mijn studie?

De oplossing

Ik wil me laptop zo snel mogelijk binnenkrijgen.

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan u van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  2. Auteur
    Job Conijn
    Datum
    Ik wil graag een schattig wanneer u verwacht dat mijn bestelling wordt geleverd
  3. Auteur
    BCC
    Datum

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    Job Conijn
    Datum
    nog niks gehoord of gekregen dus het geld ga ik terugboeken.
    nooit meer bij BCC halen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Job Conijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen