Opgelost door BCC: Niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122857
Gebruiker
R.M.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Princess BBQ besteld op 4 augustus besteld. Zou op 7 augustus worden bezorgd, maar helaas niet bezorgd. Telefonisch contact na een half uur wachten, werd toegezegd dat de bestelling 8augustus werd geleverd.
Helaas op 8 en 10 augustus geen bestelling afgeleverd.
Telefonisch contact gezocht en na 1 uur in de wacht en bijna aan de beurt werd er afgebroken. Graag mijn geld terug en tevens telefoon kosten van ander half uur

Gewenste oplossing

Graag mijn geld terug en telefoon kosten van ander half uur
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer van Veen,

    Allereerst mijn oprechte excuses namens BCC.

    Hierbij stuur ik u een bevestiging dat wij uw order hebben laten vervallen. Het bedrag zal binnen 10 dagen worden gecrediteerd op de rekening/creditcard waarmee de bestelling voldaan is.

    Graag willen wij u via deze weg informeren dat wij helaas geen tegemoetkoming kunnen bieden in uw telefoonkosten. Graag vermelden wij dat er een lokaal tarief van toepassing is bij het bellen naar het BCC Service Center.

    Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten als u de terugbetaling in goede orde heeft ontvangen. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.

    Hiervoor dank.

    Met vriendelijke groet,

    K. Heessels
    BCC electro-speciaalzaken
  2. Auteur
    R.M.
    Datum
    Voorstel was geld terug te ontvangen, dit is inmiddels op onze rekening gestort

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen