Klacht BCC: Niet geleverde boekjes bij online aangekocht apparaat

Klachtnummer
# 175398
Gebruiker
P.Smits77
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben online bij BCC het apparaat baby bullet gekocht. Op de site van BCC en op de doos van het artikel staat duidelijk aangegeven dat er bij het apparaat een handleiding en een receptenboek worden geleverd. Bij ontvangst van het appaaraat zat alles in de doos behalve de hiervoorgenoemde boekjes. Ik ben persoonlijk bij de BCC-winkel in Deventer langsgeweest en kreeg daar de mededeling dat de boekjes te downloaden zijn. Dit heb ik samen met mijn vrouw geprobeerd, echter komen we dan op een site waar we zouden moeten betalen voor de boekjes. Aangezien we al voor het apparaat hebben betaald ben ik niet van plan de boekjes er bij te gaan kopen. Na verscheidene mailwisselingen is mij toegezegd dat we de boekjes asnog via de post gaan ontvangen. De laatste mail van hun kant is geweest op 06--06-2016 en sindsdien heb ik zowel de boekjes nog niet ontvangen en wordt er op mijn mail niet meer gereageerd

De oplossing

Het alsnog zo spoedig mogelijk ontvangen van de boekjes (In het Engels, aangezien mijn vrouw de Nederlandse taal niet machtig is) en een reactie op mijn mail lijkt me niet meer dan normaal.

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste heer Smits,

    Wij gaan kijken wat we voor u kunnen doen en komen hier op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC
  2. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste heer Smits,

    De boekjes worden door onze leverancier naar uw adres verzonden.
    Binnenkort zult u deze ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?