Klacht BCC: niet leveren van bestelde producten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 122335
Gebruiker
SVM
Datum
8 reacties

Details

De klacht

De door de Stichting Voedselbank Maassluis bestelde producten (mogelijk gemaakt door Fondswerving) en via Ideal betaalde producten zijn niet geleverd. Er is geen contact mogelijk. Ook niet via bcc@bestelling.nl.

De oplossing

Levering binnen twee dagen anders geld retour.

8 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte mervouw of meneer van de SVM

    Uw beide orders zijn ingeplant voor aanstaande maandag 10 augustus
    de siemens WMN16S4471 en de Etna magnetron staan nog voor u in nota
    zodra deze weer op voorraad zijn nemen wij contact met u op.

    Met vriendelijke groet,
    Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken


  2. Auteur
    SVM
    Datum
    Vanmorgen is tot tevredenheid het merendeel van de bestelde artikelen afgeleverd. Inderdaad zonder de magnetron en de wasmachine. Het is nu afwachten wanneer deze bestelling geleverd gaat worden. We horen het graag!
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben een deel van uw order geleverd. Echter, de Etna magnetron en de Siemens WMN16S4471 is momenteel in bestelling.

    Wij verwachten het binnen 5 tot 10 werkdagen op voorraad te hebben. Uiteraard zullen wij dan ook contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  4. Auteur
    SVM
    Datum
    Per telefoon is mij meegedeeld dat de producten niet binnen 10 dagen geleverd konden worden. Het voorstel was leveren binnen 10 dagen of geld terug. Telefonisch is afgesproken dat het geld teruggestort zou worden. Dit gesprek vond vorige week woensdag plaats.
  5. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Zoals telefonisch besproken heeft er inmiddels een annulering plaatsgevonden en is er een bedrag aan u teruggestort.

    Graag vernemen wij of wij u hiermee voldoende hebben geholpen.

    In afwachting van uw reactie verblijven wij.

    Met vriendelijke groet,

    K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
  6. Auteur
    SVM
    Datum
    geachte meneer Heessels,
    Het aankoopbedrag van de wasmachine is inderdaad teruggestort. De penningmeester heeft aangegeven dat het aankoopbedrag van de magnetron nog niet is ontvangen.
  7. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Tot onze spijt was de magnetron niet geannuleerd. Dat hebben wij bij deze gedaan.

    Het aankoopbedrag van de magnetron ontvangt u zo snel mogelijk, doch binnen 10 werkdagen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    N. Timar
  8. Auteur
    SVM
    Datum
    Het heeft veel tijd en heen en weer gemail en getelefoneer gekost. Wel heeft het klachtenkompas een positieve rol in de afwikkeling gespeeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SVM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen