Klacht BCC: niet leveren van bestelde producten

SVM

De door de Stichting Voedselbank Maassluis bestelde producten (mogelijk gemaakt door Fondswerving) en via Ideal betaalde producten zijn niet geleverd. Er is geen contact mogelijk. Ook niet via bcc@bestelling.nl.

Levering binnen twee dagen anders geld retour.

BCC
    Geachte mervouw of meneer van de SVM

Uw beide orders zijn ingeplant voor aanstaande maandag 10 augustus
    de siemens WMN16S4471 en de Etna magnetron staan nog voor u in nota
    zodra deze weer op voorraad zijn nemen wij contact met u op.

Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken

SVM
    Vanmorgen is tot tevredenheid het merendeel van de bestelde artikelen afgeleverd. Inderdaad zonder de magnetron en de wasmachine. Het is nu afwachten wanneer deze bestelling geleverd gaat worden. We horen het graag!
    BCC

Wij hebben een deel van uw order geleverd. Echter, de Etna magnetron en de Siemens WMN16S4471 is momenteel in bestelling.

Wij verwachten het binnen 5 tot 10 werkdagen op voorraad te hebben. Uiteraard zullen wij dan ook contact met u opnemen.

A Sleman
    SVM
    Per telefoon is mij meegedeeld dat de producten niet binnen 10 dagen geleverd konden worden. Het voorstel was leveren binnen 10 dagen of geld terug. Telefonisch is afgesproken dat het geld teruggestort zou worden. Dit gesprek vond vorige week woensdag plaats.
    BCC

Zoals telefonisch besproken heeft er inmiddels een annulering plaatsgevonden en is er een bedrag aan u teruggestort.

Graag vernemen wij of wij u hiermee voldoende hebben geholpen.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
    geachte meneer Heessels,
    Het aankoopbedrag van de wasmachine is inderdaad teruggestort. De penningmeester heeft aangegeven dat het aankoopbedrag van de magnetron nog niet is ontvangen.
    BCC

Tot onze spijt was de magnetron niet geannuleerd. Dat hebben wij bij deze gedaan.

Het aankoopbedrag van de magnetron ontvangt u zo snel mogelijk, doch binnen 10 werkdagen.

Onze excuses voor het ongemak.

N. Timar
    SVM
    Het heeft veel tijd en heen en weer gemail en getelefoneer gekost. Wel heeft het klachtenkompas een positieve rol in de afwikkeling gespeeld.

SVM

Ook een klacht indienen over BCC?