Opgelost door BCC: Niet leveren van bestelling en niet reageren op contactformulier

# 120284
Chris

Op 16-7-15 een TomTom besteld (en betaald) bij BCC (order 4523903) zou 18-7-15 geleverd worden, er kwam echter niets en het ordernr. is sindsdien onbekend bij "volg je bestelling", al 5 keer contactformulier ingevuld, diverse malen customer service gebeld, waar je vanwege drukte niemand aan de lijn krijg. Ten einde raad het hoofdkantoor gebeld, maar telefoniste kon alleen doorverbinden met customer service of een terugbelverzoek indienen. Toen ik aangaf, dat ik dat echt niet wilde en direct iemand wilde spreken kon dat niet en toen ik bleef aandringen verbrak ze de verbinding.

Ten eerste wil ik weten of het produkt nog geleverd gaat worden en zo ja wanneer.
Zo niet wil ik direkt het geld terug

BCC
    Geachte mijnheer van de Woestijne,

Allereerst nog mijn excuses namens BCC voor de slechte bereikbaarheid. Hierbij geeft ik u aan dat BCC uw order annuleerd en dat uw aanbetaalde aankoop bedrag van € 169.00 weer terug gestord word op de rekening waarmee het ook betaald is. Hou er rekening mee dat het bedrag binnen 10 werkdagen weer op uw rekening staat.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om de klacht te sluiten. BCC kan de klacht namelijk niet sluiten, dit kan alleen door de consument gedaan worden. En om een goed overzicht te houden vragen wij hierom.
    Hiervoor dank.

Ronald van Veen
    BCC Electro speciaal zaken
    Chris
    Ik werd op 27-7 gebeld door BCC en kon telefonisch de order annuleren, waarna binnen een week het betaalde bedrag teruggestort werd en kreeg ik een tegoedbon i.v.m het ongemak

Chris

Ook een klacht indienen over BCC?