Klacht BCC: Niet leveren van bestelling op afgesproken datum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 113559
Gebruiker
HansG
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op vrijdag 5 juni zou BCC een bestelling leveren. Tot op heden is die niet ontvangen. Telefonisch is BCC niet bereikbaar. Op een klachtemail (10/6) is tot op heden niet gereageerd. Op de site van BCC is mijn bestelling niet terug te vinden.
De vage melding van systeemonderhoud op de site van BCC biedt geen soelaas.

De oplossing

Snel bericht over mogelijke leverdatum en zo spoedig mogelijke levering. Als BCC klanten wil houden moeten ze leren communiceren!

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan je van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het product wordt uitgeleverd zodra deze bij ons binnen is.
  2. Auteur
    HansG
    Datum
    Ik heb afgelopen zaterdag eindelijk de klantenservice bereikt. De bestelling zou op maandag 15 juni worden afgeleverd. Eind van de dag 16 juni heb ik nog steeds niet ontvangen.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan je van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

    Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

    http://www.bcc.nl/klantenservice/contact-en-service
  4. Auteur
    HansG
    Datum
    No service, no reactie, no bereikbaarheid...... no klanten over. Is BCC echt bezig met No Service zichzelf op te heffen???
    Willen ze de nu zeer teleurgestelde klanten houden dan moeten ze dit wel ontzettend goed maken!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HansG
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen