Klacht BCC: Niet leveren van bestelling op afgesproken datum

HansG

Op vrijdag 5 juni zou BCC een bestelling leveren. Tot op heden is die niet ontvangen. Telefonisch is BCC niet bereikbaar. Op een klachtemail (10/6) is tot op heden niet gereageerd. Op de site van BCC is mijn bestelling niet terug te vinden.
De vage melding van systeemonderhoud op de site van BCC biedt geen soelaas.

Snel bericht over mogelijke leverdatum en zo spoedig mogelijke levering. Als BCC klanten wil houden moeten ze leren communiceren!

BCC
    Momenteel hebben wij te kampen met een hardnekkige technische storing. Deze zorgt voor problemen met het verwerken van een deel van de bestellingen, waardoor deze later worden bezorgd dan je van ons gewend bent. Daarnaast is door deze storing ook BCC Customer Service op dit moment minder goed bereikbaar. Natuurlijk doen wij er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen en de gevolgen voor onze klanten tot een minimum te beperken. Onze excuses voor de overlast.

Het product wordt uitgeleverd zodra deze bij ons binnen is.
    HansG
    Ik heb afgelopen zaterdag eindelijk de klantenservice bereikt. De bestelling zou op maandag 15 juni worden afgeleverd. Eind van de dag 16 juni heb ik nog steeds niet ontvangen.
    BCC

Het is voor ons helaas op dit moment niet mogelijk klachten via externe kanalen zoals klachtenkompas op te pakken en wij verwijzen u naar onze site voor de contact mogelijkheden:

HansG
    No service, no reactie, no bereikbaarheid...... no klanten over. Is BCC echt bezig met No Service zichzelf op te heffen???
    Willen ze de nu zeer teleurgestelde klanten houden dan moeten ze dit wel ontzettend goed maken!

HansG

Ook een klacht indienen over BCC?