Opgelost door BCC: niet leveren van vriezer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122425
Gebruiker
Von87
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Gisteren thuis gebleven voor een gemaakte afspraak met BCC.
6 augustus zouden ze de online bestelde vriezer afleveren tussen 15:00 en 17:00 uur.
Nu 7 augustus 12:00 uur, nog steeds geen vriezer of reactie van BCC (2 keer een mail gestuurd). Telefonisch zijn ze niet te bereiken. ( 4 keer gebeld 10 minuten gewacht).


Aanvulling bericht: ik heb het vermoeden dat de vriezer niet meer op voorraad is.
Ik ga het risico niet nemen om hier op te wachten en dus bij een ander bedrijf een vriezer bestellen.

De oplossing

Annulering van de bestelling en zo snel mogelijk het bedrag teruggestort op mijn bankrekening

4 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Opdam,

    Allereerst onze excuses voor het ongemak en voor de vertraging met betrekking tot uw bestelling. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas was u niet beschikbaar.

    Vanwege een technische storing is uw order niet verwerkt waardoor wij uw bestelling niet hebben kunnen leveren. Wij zullen uw order handmatig invoeren in het systeem. Graag willen wij een nieuw bezorgafspraak met u afspreken voor maandag 10 augustus 2015.

    Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via 0900-0555 zodat u uw bezorgafspraak kan inplannen met onze Customer Service medewerker.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  2. Auteur
    Von87
    Datum
    Beste A. Sleman,

    Bedankt voor uw reactie.

    Doordat er nogal haast bij zat (eigen vriezer is kapot) heb ik een nieuwe bestelling geplaatst bij een ander bedrijf.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om het bedrag zsm terug te storten op mijn bankrekening.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Opdam

  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Opdam,

    Wij hebben uw order bij deze geannuleerd. Het bedrag zal binnen 10 werkdagen terug gestort worden op uw rekening.

    Met vriendelijke groet,
    A Sleman
  4. Auteur
    Von87
    Datum
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik zie het geld graag tegemoet.

    Mvg,
    Yvonne Opdam

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Von87
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen