Opgelost door BCC: niet leveren van vriezer

Von87

Gisteren thuis gebleven voor een gemaakte afspraak met BCC.
6 augustus zouden ze de online bestelde vriezer afleveren tussen 15:00 en 17:00 uur.
Nu 7 augustus 12:00 uur, nog steeds geen vriezer of reactie van BCC (2 keer een mail gestuurd). Telefonisch zijn ze niet te bereiken. ( 4 keer gebeld 10 minuten gewacht).

Aanvulling bericht: ik heb het vermoeden dat de vriezer niet meer op voorraad is.
Ik ga het risico niet nemen om hier op te wachten en dus bij een ander bedrijf een vriezer bestellen.

Annulering van de bestelling en zo snel mogelijk het bedrag teruggestort op mijn bankrekening

BCC
    Geachte heer/mevrouw Opdam,

Allereerst onze excuses voor het ongemak en voor de vertraging met betrekking tot uw bestelling. Wij hebben geprobeerd contact met u op te nemen. Helaas was u niet beschikbaar.

Vanwege een technische storing is uw order niet verwerkt waardoor wij uw bestelling niet hebben kunnen leveren. Wij zullen uw order handmatig invoeren in het systeem. Graag willen wij een nieuw bezorgafspraak met u afspreken voor maandag 10 augustus 2015.

Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via 0900-0555 zodat u uw bezorgafspraak kan inplannen met onze Customer Service medewerker.

A Sleman
    Beste A. Sleman,

Bedankt voor uw reactie.

Doordat er nogal haast bij zat (eigen vriezer is kapot) heb ik een nieuwe bestelling geplaatst bij een ander bedrijf.
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om het bedrag zsm terug te storten op mijn bankrekening.

Alvast bedankt.

Yvonne Opdam

BCC
    Geachte heer/mevrouw Opdam,

Wij hebben uw order bij deze geannuleerd. Het bedrag zal binnen 10 werkdagen terug gestort worden op uw rekening.

A Sleman
    Von87
    Bedankt voor de snelle reactie.
    Ik zie het geld graag tegemoet.

Mvg,
    Yvonne Opdam

Von87

Ook een klacht indienen over BCC?