Klacht BCC: Niet nagekomen afspraak

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 125651
Gebruiker
L.J. Meuken
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 10 augustus jl een klacht bij jullie ingediend. Op 12 augustus gebeld door BCC met een voorstel tot afhandeling van de klacht. Hierbij werd overeengekomen dat BCC het bedrag ad. Euro 19,99 terug zou boeken op mijn bankrekening nr. NL09INGB0684862344.
Tot op heden nog geen terugboeking gezien. Eerst niet reageren op eerder gezonden mails rechtstreeks aan BCC en nu wederom de gemaakte afspraak niet nakomen.

De oplossing

Nakoming van de gemaakte afspraak Euro 19,99 terug te boeken op mijn bankrekening nr. NL09INGB0684862344

2 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Geachte heer Meuken,

    Allereerst mijn oprechte excuses namens BCC.

    Wij constateren dat uw order inderdaad geannuleerd is en hebben uw vraag omtrent de terugbetaling uitgezet bij onze financiële afdeling. De financiële afdeling heeft een reminder ontvangen op 27-8-2015. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen over de status nemen wij contact met u op.

    Hopende u, voor nu, voldoende te hebben ingelicht.

    Met vriendelijke groet,

    K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
  2. Auteur
    L.J. Meuken
    Datum
    Klacht nr. 125651 Op 12 augustus j.l. voorstel gehad van BCC om het bedrag ad Euro 19,99 terug te boeken op mijn rekening werd tot op heden nog niet nagekomen. Ik heb op 27 augustus opnieuw gereageerd en op 11 september j.l. opnieuw een nieuwe klacht ingediend. Men komt de gemaakte afspraken gewoon niet na.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L.J. Meuken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen