Klacht BCC: Niet nagekomen afspraak

L.J. Meuken

Op 10 augustus jl een klacht bij jullie ingediend. Op 12 augustus gebeld door BCC met een voorstel tot afhandeling van de klacht. Hierbij werd overeengekomen dat BCC het bedrag ad. Euro 19,99 terug zou boeken op mijn bankrekening nr. NL09INGB0684862344.
Tot op heden nog geen terugboeking gezien. Eerst niet reageren op eerder gezonden mails rechtstreeks aan BCC en nu wederom de gemaakte afspraak niet nakomen.

Nakoming van de gemaakte afspraak Euro 19,99 terug te boeken op mijn bankrekening nr. NL09INGB0684862344

BCC
    Geachte heer Meuken,

Allereerst mijn oprechte excuses namens BCC.

Wij constateren dat uw order inderdaad geannuleerd is en hebben uw vraag omtrent de terugbetaling uitgezet bij onze financiële afdeling. De financiële afdeling heeft een reminder ontvangen op 27-8-2015. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen over de status nemen wij contact met u op.

Hopende u, voor nu, voldoende te hebben ingelicht.

K Heessels
    BCC Electro-speciaalzaken
    L.J. Meuken
    Klacht nr. 125651 Op 12 augustus j.l. voorstel gehad van BCC om het bedrag ad Euro 19,99 terug te boeken op mijn rekening werd tot op heden nog niet nagekomen. Ik heb op 27 augustus opnieuw gereageerd en op 11 september j.l. opnieuw een nieuwe klacht ingediend. Men komt de gemaakte afspraken gewoon niet na.

L.J. Meuken

Ook een klacht indienen over BCC?