Klacht BCC: Niet reageren op contactformulier

Klachtnummer
# 161725
Gebruiker
lenovo
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Meer dan een week geleden heb ik aangegeven dat mijn Lenovo laptop, ondanks dat hij terug is geweest naar Lenovo, nog steeds geen werkende microfoon heeft. Ondertussen heb ik wel opnieuw een virusscanner en office moeten aanschaffen omdat mijn hele laptop gewist was. Zoekend op internet heb ik erg weinig vertrouwen dat deze microfoon het nog gaat doen, terwijl ik deze laptop puur voor het Skypen heb aangeschaft. Ik heb gevraagd of ze met een voorstel voor een oplossing konden komen, maar tot nog toe geen enkele reactie, zelfs niet dat ze mijn formulier hebben ontvangen.

De oplossing

Bij voorkeur geld terug of een laptop van een ander merk. Een definitieve reparatie binnen 14 dagen vind ik ook acceptabel, alhoewel ik er niet echt meer in geloof.

3 reacties

  1. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste heer/mevrouw van Wilgen,

    Wat vervelend om te horen dat de uitgevoerde reparatie de klacht niet heeft verholpen.
    Een tweede defect binnen de garantieperiode geeft niet direct aanleiding tot omruiling of geld retour.
    Hoe vervelend ook, Ik raad u aan de Lenovo nogmaals in te leveren.
    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC
  2. Auteur
    lenovo
    Datum
    Dit mag u geen tweede klacht noemen, het is nog steeds dezelfde eerste klacht. Het is een feit dat de geinstalleerde software verdwijnt, zodra de laptop wordt afgesloten, waardoor de microfoon het nog steeds niet doet, ook al deed hij het eventjes bij Lenovo. Dit is dus geen oplossing. Met terugbrengen maakt ik nogmaals kosten en die zijn voor mijn rekening , terwijl ik niets aan het probleem kan doen. Ik stel voor dat u dan in iedergeval er office en een virusscanner voor een jaar op zet.
  3. Auteur
    BCC
    Datum
    Beste heer/mevrouw Van Wilgen,

    Uw lenovo zit nog in fabrieksgarantie, dus bij een technisch defect zijn hier geen kosten aan verbonden.
    Altijd voor het inleveren een back-up maken, want gegevens gaan verloren.
    Met uw licentie kan u de virusscanner en office terug zetten.
    Nogmaals excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mieke
    BCC

Ook een klacht indienen over BCC?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen